-
Fen šui - ideālam rezultātam
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Enerģija | 5 | |
Vējš un ūdens | 5 | |
Iņ un Jaņ principu pielietojums mājā | 5 | |
Fen šui iekštelpās | 9 | |
Ideāla dzīvojamā istaba | 9 | |
Ideāla guļamistaba | 11 | |
Ideāla ēdamistaba | 12 | |
Ideāla virtuve | 13 | |
Ideāla vannasistaba | 15 | |
Ideāls darba kabinets mājās | 17 | |
Dizaina elementi | 19 | |
Krāsas | 19 | |
Ornamenti | 21 | |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 | |
Pielikumi | 25 | |
Pirmā aptauja | 25 | |
Otrā aptauja | 27 | |
Pirmais pielikums | 29 | |
Otrais pielikums | 30 |
Ievads.
Darba tēma. Mana darba tēma ir fen šui interjerā. Es šo tematu izvēlējos, jo man šķiet ļoti interesanti tas, ka ar nelielu piepūli var panākt brīvu ci enerģijas plūsmu mājās, darba vietā, vai jebkurā telpā kurā uzturieties, un tā piesaistīt veiksmi, veselību, un visas citas jaukās lietas. Lai gan fen šui nav bijis īpaši zināms Latvijā, pēdējā laikā tas ir guvis pozitīvas atsauksmes un kļūst aizvien populārāks. Latvijā ir cilvēki, kas profesionāli pārzin fen šui mācību un par attiecīgu samaksu izveidos jūsu dzīvesvietas interjeru atbilstoši fen šui, jāpiebilst, ka tas nav lēts prieks. Tad kāpēc gan jāmaksā lielu naudiņu par to, ko mēs varam izdarīt paši?
Darba mērķis. Mans darba mērķis ir pierādīt, ka interjers, kurš iekārtots atbilstoši fen šui mācībai, spēj uzlabot pašsajūtu, veselību, spēku un dzīves apstākļus. Ja es to pierādīšu, tad būšu apstiprinājusi savu hipotēzi. Kā arī vēlos pati izprast šo mācību un pārbaudīt, vai manas istabas interjers ir atbilstošs man, ja nebūs, tad iekārtošu to pareizi.
Darba uzdevumi. Galvenais uzdevums ir izpētīt kā jāiekārto interjers pēc fen šui mācības balstoties uz Saimona Brauna pieredzi šajā jautājumā, viņš ir viens no labākajiem Rietumu speciālistiem šajā nozarē. Izveidot ideālu interjeru mājoklim, visās tā telpās.
Darba hipotēze. Es izvirzu šādu hipotēzi – iekārtojot mājokli pēc fen šui mācības atbilstoši savām interesēm, var panākt, ka uzlabojas dzīves apstākļi.
Darba struktūra. No sākuma, es izpētīju literatūru, gan Saimona Brauna grāmatu, gan Denīzas Linnas grāmatu, un nolēmu turpmāk strādāt ar Saimona Brauna grāmatu. Izpētīju Saimona Brauna atziņas. Tālāk, es īsi paskaidroju kā iekārtot mājokļa telpas. Veicu divas aptaujas internetā un apkopju aptauju rezultātus, izdarīju secinājumus par anketu rezultātiem. Darba beigās pierakstīju kādus secinājumus veicu, vai esmu pierādījusi savu hipotēzi. Ar kādām grūtībām saskāros veicot darbu. Pievienoju pielikumā divas tabulas, ar kurām būs vieglāk izprast Piecu elementu būtību, kā arī norādes, kā palielināt, saglabāt vai mazināt to enerģiju.
Mazliet no fen šui vēstures. Fen šui burtiski tulkojot nozīmē ūdens un vējš, tā ir filozofiska dzīves uztvere, kas māca, kā radīt līdzsvaru un harmoniju sev apkārtējā vidē. Radusies pirms vairāk kā 2000gadiem Ķīnā. Fen šui sistēma sākotnēji bija mācība par to, kā pasargāt cilvēkus no dabas un laika apstākļu negatīvās ietekmes. Gadsimtiem ejot, praktiski padomi par mājokļa iekārtošanu un plānošanu pārvērtās sarežģītā zinātnē.
Bieži vien ir tā, ka cilvēks ieklausoties savā iekšējā balsī, pats spēj iekārtot mājokli vai darba vietu tā, lai tur justos ērti, droši un patīkami. Visiem cilvēkiem ir gadījies, ieiejot kādā telpā, jūs jūtaties izteikti omulīgi, pozitīvi un patīkami, tas nozīmē, ka šī telpa ir iekārtota tā, ka ci enerģiju nekas neaizsprosto. Nav obligāti jākļūtst par fen šui mācības ekspertu, lai sev apkārt radītu līdzsvaru un harmoniju. Pietiek saprast, kā ci enerģija ietekmē apkārtējo telpu. Labākais veids, kā to panākt – iedomāties, ka caur jūsu mājokli plūst ūdens straume, kas ieplūst caur logiem un durvīm. Šīs plūsmas ceļā nedrīkst atrasties būtiski šķēršļi, tai jābūt dabīgai un vieglai, nevis vētrainai. Citādi enerģija atstās mājokli pārāk ātri.
Saskaņā ar fen šui mācību pastāv dažādas enerģijas formas, kas veido 5 stihijas, jeb pasaules elementus – ūdeni, koku, uguni, zemi un metālu. Pastiprināt vēlamā elementa enerģiju telpā var ar atsevišķām interjera detaļām.
Ūdeni simbolizē spogulis, stikla vāze, akvārijs, ledusskapis, marīnistu glezna, viļņotas līnijas interjerā, kā arī zilā un zaļā krāsa.
Koku simbolizē visi augi, koka mēbeles, augu attēli, vertikālas taisnstūrveida formas.
Uguni attēlo trīsstūrveida formas, kā arī sarkanā un violetā krāsa. Jebkāds gaismas avots (sveces, lampas, kamīns) arī pārstāv uguns stihiju.
Zemes stihiju var aktivizēt ar keramikas izstrādājumiem, akmeņiem, kristāliem, ainavu gleznām. Raksturojošās krāsas ir brūna, oranža, dzeltena, bēša.
Metāla enerģiju var pastiprināt ar jebkuriem priekšmetiem, kas izgatavoti no metāla vai arī tiem ir metālisks spīdums (dekoratīvie šķīvji, monētas utt.).
…
Īss ieskats Fen šui mācībā.
- Fen šui - ideālam rezultātam
- Feniķieši
- Zirgs un cilvēks, laikam ritot
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Feniķieši
Research Papers for secondary school3
Evaluated! -
Zirgs un cilvēks, laikam ritot
Research Papers for secondary school78
-
Kurzemes - Zemgales hercogiste - Latvijas vēstures fenomens vai likumsakarīga šīs zemes attīstība
Research Papers for secondary school9
-
Kurzemes- Zemgales hercogiste - Latvijas vēstures fenomens vai likumsakarīga šīs zemes attīstība (1561.- 1795.g.)
Research Papers for secondary school6
-
Krāsas Feng Shui interjerā
Research Papers for secondary school7