Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:986924
 
Evaluation:
Published: 17.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Sākotnējo datu izpēte    5
1.1.  Pircēji    5
1.2.  Ātro kredītu ņēmēju uzvedības psiholoģiskie aspekti    5
1.3.  Konkurenti    6
1.4.  Kredītu iedalījums    6
1.6.1.  Hipotekārie kredīti    6
1.6.2.  Patēriņa kredīti    7
1.6.3.  Studiju kredīti    7
1.6.4.  Studējošie krediti    7
1.6.5.  Overdrafts    7
1.6.6.  Investīciju kredīti    7
1.6.7.  Kredīti apgrozāmo līdzekļu finansēšanai    7
1.6.8.  Faktorings    8
1.6.9.  Ātrais kredīts    8
1.7.  Reklāmu skaits pa kategorijām “TV3”    9
2.  Uzdevumu un Mērķu formulēšana    10
2.1.  Mērķi    10
2.2.  Uzdevumi    10
3.  Pētījums    11
3.1.  Apkopotie dati    11
3.2.  Apkopoto datu analīze    12
4.  Mēdiju plāna izstrāde    13
4.1.  Brīfs    13
4.2.  Mediju stratēģijas pamatojums    14
2.3.  Mediju grafiks    15
5.  Mediju plāna analīze    16
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    20
Extract

Rezerves plāna pamatojums:
Ja pamata plāns izgāžas un pārdošanas apjom nepieaug, tad ir nepieciešams rezerves variants jeb plāns “B”, Kurā reklāmas laiki ir mainīti uz citiem laikiem, kuros ir iespējams sasniegt lielāku mērķauditoriju

Kāpēc TV3?:
2017. gadā TV3 bija skatītākais kanāls Latvijā, pateicoties šim kanālam, mums ir iespējams sasniegt maksimāli lielu mērķauditoriju. Tāpēc nemaz nav vajadzības izmantot citu reklāmas kanālus reklamēšanai, jo nav neviena cita televīzijas kanāla kurš varētu piedāvāt tik lielu mērķauditoriju.
Reklāma tiks raidīta tikai TV3 jo tas būtu viss efektīvākais veids kā uzņēmumam izpildīt tā mērķus un palielināt pārdošanas apjomu. Izvēloties reklāmu avīzēs un žurnālos.
Šīs tirāžas tiek izlaistas salīdzinoši reti.

SECINĀJUMI
• Labākais laiks ātrā kredīta reklāmai ir darbdienu vakaros un brīvdienās.
• Mediju plāna veiksmīgai realizēšanai ir pastiprināti jākontrolē kampaņas rezultāti, pamainot reklāmas rullīša atskaņošanas laiku.
• Iedarbīgākā reklāma ir tā, kas satur ainas no dzīves, kur nepatīkamu situāciju gana vienkāršā un patīkamā veidā palīdz atrisināt grūtības.

PRIEKŠLIKUMI
• Pēc šīs kampaņas turpināt mainīt reklāmas izvietošanas laiku vakara ietvaros, meklējot visizdevīgāko reklāmas laiku.
• Piedāvāt klientiem aizpildīt anketu, kurā noskaidrot klientu ieradumus un intereses, apmaiņa pret atlaidi. Vēlāk šos datus var izmantot reklāmas kampaņas uzlabošanai

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1369859
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register