Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399693
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Ārējie faktori    3
1.1  Banku filiāles    3
1.2  Piegādes sistēmas elementi    3
Iekšējie faktori    4
2.1  Psiholoģiskās ietekmes faktori    4
2.1.1  Vajadzības un motīvi    4
2.1.2  Racionālie faktori    5
2.1.3  Emocionālie faktori    6
2.2  Sociālie un kultūras ietekmes faktori    6
2.2.1  Demogrāfija    6
2.2.2  Ietekmes grupas    7
2.2.3  Psihogrāfija    7
2.2.4  Ģeodemogrāfija    8
Lēmumu pieņemšanas procesi    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Finansu tirgus sevī ietver banku sektoru, apdrošināšanas sabiedrības, nomas sabiedrības, kā arī citas nebanku finansu institūcijas, kādas Latvijā piemēram ir Baltic Investment Group vai GE Money.
Savukārt, lai saprastu patērētāju rīcību finanšu tirgū ir jāzina gan iekšējo, gan ārējo faktoru ietekmi uz patērētāju, kā arī pakalpojumu iegādāšanās procesu finansu tirgū. Ir arī jāizpēta attieksme uz dažādām izmaiņām finansu tirgū.
Šajā referātā tiks aplūkota fiziskās personas rīcība banku un to pakalpojumu izvēlē.
Ārējie faktori
Ārējie faktori ļoti ietekmē patērētāja rīcību kā bankas, tā arī to sniegto pakalpojumu izvēlē. Piemēram, vecākiem cilvēkiem ir svarīgi vai bankas filiāle ir tuvu viņa dzīves vai darba vietai, ja viņam ir regulāri jādodas uz banku nomaksāt rēķinus un viņam nav pieejams internets, vai viņš neprot ar to rīkoties.
Zemāk ir norādīti divi svarīgi ārējās vides faktori, taču bankas šobrīd lielāku uzmanību pievērš tieši piegādes sistēmas elementu attīstībai, jo filiāļu izmantošana klientu apkalpošanā saistās ar lielākām izmaksām, nekā tās ir apkalpojot klientus, piemēram, internetbankā.
Banku filiāles

Banku filiāles ir jāizvieto tā, lai tās būtu:
Pieejamas potenciālajiem klientiem;
Redzamas;
Atrastos sabiedriskā transporta tuvumā;
Jāpievērš uzmanība gājēju plūsmas virzienam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register