Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:522200
 
Evaluation:
Published: 06.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Analīzes teorētiskā daļa    5
1.1.1.  stratēģijas jēdziens    5
1.1.2.  Stratēģijas izvēles pamatnosacījumi    7
1.1.3.  Stratēģiskās vadīšanas process    9
1.1.4.  Stratēģiskās vadīšanas līmeņi    12
1.1.5.  Funkcionālā līmeņa stratēģijas    13
1.1.6.  Biznesa līmeņa stratēģijas    14
1.1.7.  Korporatīvā līmeņa stratēģijas    15
1.2.  Analīzes praktiskā daļa    17
1.2.1.  Nozares raksturojums    17
1.2.2.  Uzņēmuma raksturojums    18
1.2.3.  Misija, vīzija, finanšu mērķi    22
1.2.4.  SVID analīze    24
2.  Projekta daļa    26
2.1.  Stratēģisko alternatīvu noteikšana    26
2.2.  Funkcionālā līmeņa stratēģijas Hansabankā    27
2.3.  Biznesa līmeņa stratēģijas Hansabankā    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

Mūsdienu komercbanka ir universāls finansu uzņēmums, kas sniedz plašu finansu pakalpojumu klāstu. Tā piesaista naudu no iedzīvotājiem, uzņēmumiem, organizācijām, citam finansu iestādēm un iegulda šo piesaistīto naudu finansu aktīvos – izsniedz kredītus, iegulda vērtspapīros, nogulda citās bankās, iegulda peļņu nesošos uzņēmumos, tirgojas savā vai klienta vārdā ar ārvalstu valūtu, vērtspapīriem, kā arī veic citas finansu operācijas. Komercbanku darbība ir izdevīga visām ieinteresētajām pusēm: noguldītāji saņem procentu ieņēmumus par noguldītajiem naudas līdzekļiem, aizņēmējiem ir pieejami naudas līdzekļi, kurus izmantojot iespējams efektīvāk pārvaldīt savas naudas plūsmas un palielināt kopējo darbības atdevi. Mūsdienās neviena uzņēmējdarbības nozare nevar pastāvēt bez bankas, atliek vienīgi izvēlēties savai darbībai pievilcīgāko un drošāko.
Šī darba mērķis ir izpētīt Hansabankas pašreizējo stratēģiju un izstrādāt stratēģijas turpmākai universālveikala darbībai.
Darba pētījuma priekšmets ir stratēģijas izstrāde un realizācija uzņēmumā, bet pētījuma objekts ir Hansabanka.
Studiju darbs sastāv no divām galvenajām daļām: analīzes daļas un projektu daļas. Analīzes teorētiskās daļas uzdevums ir aplūkot stratēģijas teorētisko skaidrojumu un pamatojumu, un aplūkot kādas ir iespējamās uzņēmumu un organizāciju stratēģijas. Analīzes praktiskās daļas uzdevums ir izpētīt situāciju nozarē, kurā darbojas uzņēmums, noskaidrot „Hansabankas misiju, vīziju un mērķus, izanalizēt bankas stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, noskaidrot uzņēmuma lielākos konkurentus. Projektu daļas uzdevums ir izstrādāt jaunas stratēģijas uzņēmuma veiksmīgākai darbībai. Tā pamatā ir jānoskaidro tirgus segments, mērķauditorija, uz ko uzņēmumam ir jāorientējas, jānoskaidro produkts, ko jāpiedāvā pircējam, un jāizstrādā plāns kā šo produktu vislabāk piedāvāt attiecīgajam tirgus segmentam, jāizvērtē vai patreizējā uzņēmuma darbība ir veiksmīga, vai arī tās darbības pamatprincipi ir jāmaina, kas tieši ir jāmaina un kā to izdarīt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register