Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330472
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analīzes daļa    4
1.1.  Analīzes teoretiskā daļa    4
1.1.1.  Stratēģijas jēdziens    4
1.1.2.  Stratēģiskās vadīšanas process    5
1.1.3.  Stratēģiskās vadīšanas līmeņi    6
1.1.4.  Korporatīvā līmeņa stratēģija    8
1.1.5.  Biznesa lēmeņa stratēģija    9
1.1.6.  Stratēģiju mērķi    10
1.1.7.  SWOT analīze    14
1.2.  Analīzes praktiskā daļa    16
1.2.1.  Uzņēmuma “Alu-stils” apraksts    16
1.2.2.  Mārketinga makrovide    17
1.2.3.  Mārketinga mikrovide    18
1.2.4.  Konkurence    19
2.  Projektu. daļa    20
2.1.  Konkurences apskats    20
2.2.  Uzņēmuma SWOT analīze    22
2.3.  Marketinga stratēģiskā plānošana    23
2.4.  Taktikas pielietojums    26
2.5.  Kontrole    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Extract

Konkurence mūsdienās vairs nepastāv tikai kādās nozares ietvaros vai nacionālā līmenī – vienas valsts robažās. Konkurence šobrīd jāizprot daudz plašākā mērogā kā starptautiskā jeb globālā konkurence. Tas nozīmē, ka tirgus ir visa pasaule, nevis kādas pilsētas tirgus laukums. Konkurences cīņā par pircējiem ne visas organizācijas konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visas gūst panākumus. Katram uzņēmumam ir sava unikāla metode jeb veids, kā konkurēt un piesaistīt pircējus. Tas nozīmē, ka ikviena organizācija realizē savu unikālo stratēģiju, cīnoties ar saviem konkurentiem un apkalpojot savus klientus.
Lielās firmas var atļauties tādu stratēģiju, kādu nevar lietot nelielas firmas. Tomēr par maz būt lielai firmai, lai gūtu uzvaru pār konkurentiem, jo var gadīties sakāvnieciska stratēģija pretstatā citu firmu sekmīgai konkurentcīņas stratēģijai. Arī maza firma var izraudzīties sekmīgu stratēģiju, sasniedzot pietiekami augstu atdevi no ieguldītā kapitāla (augstu peļņas normu).
Lai labāk saprastu visas šīs problēmas un jautājumus, to vajag apskatīt tieši reālā, praktiskā veidā. Tieši tādēļ es apskatīju konkrētu uzņēmumu SIA ”Alu-stils”, centījos iepazīties ar firmas agrākajiem plāniem, tagadējo situāciju un nākotnes plāniem. Tātad mana darba mērķis ir izpētīt ražošanas sagatavošanas organizāciju, plānošanu uzņēmumā, stratēgijas šajā uzņēmumā, tā rezultātā atklāt pozitīvos momentus un trūkumus tās darbībā, kā arī izsrādāt priekšlikumus ražošanas sagatavošanas uzlabošanai.
Visam šim pētījumam tiek apskatīta makrovide un mikrovide, kas ietver sevī praktiski visus juridiskos, ekonomiskos, psiholoģiskos u.c. faktorus.

1.1.1. Stratēģijas jēdziens

Jēdziens stratēģija vēsturiski ir saistīts ar militārām operācijām. Kāda vārdnīca to skaidro kā „kara zinātni un mākslu liela mēroga kaujas operāciju vispārējai plānošanai un realizācijai”. Vairāki kara teorētiķi ir aplūkojuši un aprakstījuši stratēģiju no dažādiem aspektiem. Stratēģija pēc būtības nozīmē, ka viena puse var sakaut savu pretinieku pat ar lielāku un spēcīgāku karaspēku, ja tai ir iespējams kaujas vai sadursmes vietu novirzīt sev izdevīgākā teritorijā.[1, 19]

Mūsdienās literatūrā ir sastopamas dažādas stratēģijas definīcijas. Stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide. Tā nosaka, kā organizācijas rada konkurētspējīgu priekšrocību un nodrošina tās ilgtspēju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1202728
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register