Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,99 (18%)
Discounted price*:
4,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:296751
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2004.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    6
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    6
1.1.1.  Uzņēmējdarbības jēdziens    6
1.1.2.  Uzņēmējdarbības vides raksturojums    6
1.2.  Nozares raksturojums    11
1.2.1.  Situācijas raksturojums    11
1.3.  Uzņēmuma raksturojums    14
1.3.1.  Uzņēmuma darbība    14
1.3.2.  „Lursoft” sadarbības partneri    14
1.3.3.  „Lursoft” sadarbība ar medijiem    15
1.3.4.  Uzņēmuma struktūras shēma    16
1.3.5.  Uzņēmuma mērķi, misija un kultūra    16
1.3.6.  SVID analīze    17
1.4.  Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana    19
1.4.1.  Konkurētspējīgas priekšrocības pamats    19
1.4.2.  Klientu vēlmju apmierināšana    21
1.4.3.  Metodes un paņēmieni uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai    23
2.  ANALĪZES DAĻA    24
2.1.  Metodoloģija    24
2.2.  Intervijas un sniegto informatīvo datu apkopojums    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    33
Extract

Palielinoties konkurencei, uzņēmumi parasti sāk vairāk pievērst uzmanību savu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.
Uzņēmuma darba tirgus ekonomikas apstākļos ir līdzīga jebkurai citai komerciālai darbībai tādā ziņā, ka tās galvenais mērķis ir gūt peļņu. Tomēr uzņēmuma izdzīvošanas un izaugsmes iespējas ir lielā mērā atkarīgas no galvenajiem diviem rādītājiem – makroekonomiskajiem rādītājiem un klientu uzticības tai. Ir skaidrs, ka spēcīgam uzņēmumam nepieciešama stabila makroekonomiskā vide. Nodibināt un saglabāt uzņēmuma kvalitāti iespējams vienīgi tad, ja tiek sniegts kvalitatīvs produkts, kuru kvalitāte attīstās nemitīgi. Otrs nozīmīgais punkts ceļā uz izaugsmi ir konkurence. Konkurence Latvijas informāciju tehnoloģiju sektorā ir liela, un nav cerību, ka tā samazināsies. Tieši otrādi – tirgus kļūst ar vien piesātinātāks, konkurence stiprāka, un cīņa par katru klientu arvien sīvāka. Ja uzņēmums nespēs apmierināt klienta vēlmes, nepiedāvā plašu pakalpojuma klāstu, vai arī, ja klients vilsies uzņēmuma pakalpojumu kvalitātē – zudīs lojalitāte un uzticība. Šādā gadījumā pārliecināt par pretējo ir ļoti grūti, varētu teikt pat neiespējami. Uzņēmumam tā ir ‘’negatīva reklāma’’, kas izplatās ātri. Uzņēmums zaudē savu potenciālo klientu loku.
Uzņēmuma pakalpojumu plašais klāsts ir nozīmīgs faktors klientu piesaistīšanai, kā arī ienākumu gūšanā. Katru piedāvāto datu bāzi var izveidot tā, lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi. Uzņēmums sniedz klientiem dažādus pakalpojumus, bet šie pakalpojumi kļūst ienesīgi tikai tad, ja to izmantotāju – klientu skaits būs pietiekoši liels. Tā kā piedāvātās datu bāzes ir galvenais peļņas avots, tad jācenšas piedāvāt visu iespējamo, lai klients tiktu apmierināts.
SIA Lursoft IT konkurentu vidū ir vadošais uzņēmums un ir izcēlies ar plašu pakalpojumu klāstu un jaunām tehnoloģijām. Jāatzīst, ka šīs priekšrocības sāk mazināties, jo arī citas kompānijas sāk piedāvāt informācijas iegūšanu internetā. Tādēļ ir jāatrod tādas priekšrocības, kādas būtu raksturīgas tikai Lursoft.
Lai rastu risinājumu, vajadzētu noskaidrot, kas uzņēmumam ir vissvarīgākais. Tas ir klients. Uzņēmums ir servisa organizācija, kuras galvenais priekšnosacījums ir spēja sniegt klientu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus. Ir runa par kvalitatīvu servisu un pakalpojumu. Kvalitāte nav nekas nereāls un netverams. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,36 €
Work pack Nr. 1124766
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/296751

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register