SIA “Flamingo” ir pavisam jauns uzņēmums Latvijas tirgū, pareizsakot Latvijas apakšveļas tirgū un organizācija jau ir veikusi mārketinga pētījumus pirms veikala atvēršanas, lai apmērām zinātu, ko varētu gaidīt no nākotnes, ko prognozēt un kā ietekmēt un piesaistīt klientus.
No 1. pētījuma bija skaidrs, ka 69% no respondentiem bija pietiekami ieinteresēti pirkt ekskluzīvās apakšveļas izstrādājumus. Līdz ar to potenciālā tirgus procents apstiprināja ideju atvērt veikalu Rīgā. No pētīšanas prognozēm bija skaidrs, ka patērētāji nebija pilnībā apmierināti ar jau esošo citu firmu produktu kvalitāti. Tā neatbilsta cenām, kā arī daudzi gribēja pirkt kādu jaunu ekskluzīvo un stilīgo produktu.
Šo - otro petījumu veic jau pēc kāda laika darbības Latvijā un tā galvenais mērķis ir noskaidrot, kā patērētāji, gan esošie gan potenciālie kopā novērtē mūsu produkcijas kvalitāti, cenas, dizainu, kā arī apkalpošanas kvalitāti veikalā “Flamingo”. Līdz ar to organizācija būs spējīga secināt, kas bija darīts pareizi un kas ir jāmaina, pielāgojoties patērētājiem. Kā arī mēs varēsim izstrādāt dažus lietderīgus priekšlikumus situācijas uzlabošanai un apakšveļas tirdzniecības attīstīšanai turpmāk.
Tā kā SIA “Flamingo” ir noteikusi savu sloganu “Lai sieviete izskatās kā dieviete!”, tā pievērš uzmanību sieviešu viedoklim par piedāvāto produkciju un šajā pētījuma piedalījās tikai sievietes.
1. Pētījuma mērķis: izpētīt produkcijas pieprasījumu mērķu tirgū pēc veikala noteiktā darbības laika, kā arī noskaidrot, kā potenciāliem pircējiem patika jauna produkcija, tās cenas, kvalitāte un apkalpošanas serviss “Flamingo” veikalā.
2. Pētījuma uzdevumi:
sastādīt anketu pareiza formā, lai pircējiem būtu viegli uz to atbildēt, un kura iekļautu dažāda rakstura jautājumus par mūsu produkciju un pašiem patērētājiem;
iepazīties ar klientiem, kuri veido mūsu mērķu tirgu, viņu vēlmēm, maksātspēju u.c.;
apkopot iegūtus rezultātus, izveidot grafiskus attēlus to uzskatamībai;
veikt secinājumus pēc izanalizētiem anketēšanas rezultātiem;
izstrādāt iespējamus priekšlikumus, ņemot vērā iegūtos rezultātus.
3. Pētījuma objekts: sievietes, kas valkā apakšveļu (jo ir tāds procents, kas to nedara). Savam pētījumam mēs izmantojam izlases metodi.
Pētījumam tika izmantota varbūtējās izlases metode, tas nozīmē, ka mēs esam aptaujājuši no ģenerālās kopas izlasi, kas ņem vērā dzimumu iedalījumu - dažādā vecuma sievietes, taču kopumā katrai Rīgas sievietei, kas lieto apakšveļu bija vienlīdzīgas izredzes kļūt par respondentu. Aptaujā piedalījās Latvijas Universitātes studenti, pasniedzēji, veikala apmeklētāji, pircēji, kā arī citi respondenti.…