Mūsdienu pasaulē par vienu no svarīgākajām cilvēka sociālās dzīves sastāvdaļām tiek uzskatīta izglītības iegūšana un īpaši – augstākās izglītības iegūšana, kas lielā mērā nosaka turpmāko personas sociālo statusu.
Taču ne vienmēr iegūt augstāko izglītību ir iespējams un to nosaka dažādi faktori, no kuriem vismazāk apskatītais ir indivīda psiholoģiskais stāvoklis. Šajā aspektā viena no būtiskākajām problēmām ir sekojoša – vai ir iespējams mūsdienās pieņemtajā apmācības sistēmā pilnvērtīgi apgūt zināšanas, ja studentam piemīt tāda specifiska psiholoģiska parādība kā fobija.
Darba mērķis ir noskaidrot kā dažas ar apmācības procesu saistītas fobijas ietekmē studijas augstākajā mācību iestādē.
Lai sasniegtu augstākminēto darbā tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Apskatīt fobiju veidošanās cēloņus;
Atlasīt un apskatīt dažas izplatītākās fobijas saistībā ar mācību procesu;
Apskatīt speciālistu piedāvātās fobiju izbeigšanas metodes. …