Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:760574
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Zīmola nozīmīgums franšīzes modelī    3
2.  Starptautiskās franšīzes attīstības izpēte un piemēri    5
3.  Franšīzes izmantošanas attīstības perspektīvas MVU Latvijā    10
3.1.  MVU attīstība un loma tautsaimniecībā    10
3.2.  MVU attīstības kavēkļu analīze    13
3.3.  Valsts atbalsta programmu finansējums MVU    15
4.  Jaunā uzņēmuma izveide un franšīzes iegādes galveno faktoru analīze    17
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra un avoti    21
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes rezultātā autore secināja:
1. 2009. gadā kopējais franšīzes uzņēmumu skaits ASV teritorijā bija 883 984, salīdzinājuma ar 2008. gadu to skaits samazinājās par 0,1%. Savukārt speciālisti prognozē, ka 2010. gadā būs franšīzes uzņēmumu pieaugums, apmēram par 2%. Savukārt laika periodā no 2007. līdz 2009. gadam ASV kopējais franšīzes uzņēmumu skaits pieauga par 36 048.
2. Topā „500 franšīzes Eiropā” dominē Amerikas franšīzes uzņēmumu zīmoli. No pirmām desmit populārākam franšīzes uzņēmumiem Eiropā, septiņi ir ASV dibinātie, turklāt top desmitniekā paradās arī Japānas, Nīderlandes un Francijas franšīzes uzņēmumi. Astoņas no desmit populārākajiem zīmoliem ir ēdināšanas sfēras uzņēmumi.
3. Zināmu ieguvumu no franšīzes attīstības iegūst arī patērētājs, kuram preces un pakalpojumi tiek piedāvātas. Augstas konkurences apstākļos klientam paliek plašāka izvēles iespēja, tas nozīmē, ka franšīzes uzņēmumi arvien vairāk uzmanības pievērš gan kvalitātes paaugstināšanai, gan darbības pilnveidošanai.
4. Latvijā MVU strauji attīstās un to skaits arvien palielinās. laika periodā no 2007. gadā līdz 2010. gadam no reģistrēto un likvidēto uzņēmumu kopskaita, likvidējas 34% uzņēmumu, tātad apmēram 1/3 daļa. Tā kā mikro, maziem un vidējiem uzņēmumiem ir liela sociāla un ekonomiska loma tautsaimniecības veidošanā un to attīstība veicina kopējo nacionālās ekonomikas uzplaukumu, ir svarīgi nodrošināt tiem draudzīgo uzņēmējdarbības vidi.
5. MVU nav viegli pieteikties uz valsts atbalsta programmām. Tas ir saistīts ar uzņēmumu neatbilstību prasībām, kā arī ir jāiziet cauri lielam birokrātiskam aparātam, kas ir atbildīgs par šiem līdzekļiem. Ir nepieciešams milzum daudz laika un papīru formalitātes, lai iesniegtais projekts tiktu pieņemts un izskatīts. Latvijā franšīzes biznesa modelim ir liels potenciāls. It īpaši MVU tā ir laba iespēja fenomenāli ātri paplašināt savu darbību pat bez iepriekšējām zināšanām biznesa vadīšanā un organizēšanā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1330720
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register