SECINĀJUMI
Darba mērķis - izpētīt franšīzes priekšrocības un ierobežojumus Latvijas uzņēmējdarbības vidē - tika sasniegts.
Analizējot datus iepriekš apskatītajās darba tabulās un izanalizējot intervijas, darba autores secina, ka:
1. pārsvarā franšīzu uzņēmumi Latvijā nodarbojas ar apstrādes rūpniecību;
2. izmaiņas likumdošanā neietekmē franšīzes izaugsmi Latvijā;
3. Latvijas uzņēmējiem pirms franšīzes izveidošanas ir jāizmēģina testa pilotprojekts;
4. visvairāk franšīzi ietekmē demogrāfiskie faktori;
5. veidojot savu franšīzi uzņēmējam ir jāizveido kvalitatīvs un inovatīvs produkts, un jābūt savā sfērā oriģinālam;
6. lielais emigrantu skaits, kas izbrauc no Latvijas sekmē pašmāju uzņēmēju franšīzes attīstību un izaugsmi;
7. svarīgākais, kas jāveic uzņēmējam, veidojot franšīzi, ir jāizvēlas pareizo koncepciju;
8. viens no svarīgākajiem franšīzes faktoriem ir piesaistīt biznesa partnerus.
Līdz ar to uz pētījuma jautājumu – „Vai Latvijas uzņēmējdarbības vide ir atbalstoša franšīzes izaugsmei?” – darba autores atbild jā, jo franšīzu izaugsme Latvijā ir būtībā atkarīga no paša franšīzu devēja.
…