-
Gaļas kūpinājumu iepakošana
Research Papers33 Marketing, Advertising, Cooking, Food Processing, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Iepakošanas materiālu raksturojums | 4 |
2. | Iepakojuma finkcijas | 6 |
3. | Gaļas izstrādājumu kūpinājumu iepakošana | 7 |
3.1. | Gaļa un gaļas izstrādājumi | 7 |
3.2. | Gaļas produktu kūpināšana | 8 |
3.3. | Desu iepakošana | 9 |
3.4. | Kolagēna ēdamie desu apvalki | 11 |
3.5. | Kolagēna neēdamie desu apvalki | 13 |
3.6. | Kolagēna plēve | 15 |
3.7. | Apvalki žāvētām desām | 18 |
3.8. | Termosarukuma maisiņi | 19 |
3.9. | Tīkliņi gaļas kūpinājumu iepakošanai | 21 |
4. | Iekārtas produktu iepakošanai | 22 |
4.1. | Pildspiedes | 23 |
4.2. | Dūmu ģenerators | 25 |
4.3. | Klipsators | 26 |
4.4. | Automātiskās iepakošanas iekārtas | 27 |
4.4.1. | Termofermējošās iekārtas | 28 |
4.4.2. | Iepakošana formās | 30 |
5. | Papildiekārtas | 31 |
5.1. | Polimēru kastes | 31 |
5.2. | Polimēru paletes | 33 |
5.3. | Ratiņi | 34 |
6. | Svītrkods | 35 |
7. | Etiķetes un to veidi | 37 |
7.1. | Etiķešu drukātājs | 39 |
8. | Brendi | 41 |
Secinājumi | 44 | |
Izmantotā literatūra | 45 |
Zīmols ir vārds, termins, zīme, simbols, to dizains un dažādas kombinācijas, veidojot preces identitāti vai pakalpojumu kopumu, kas atšķirtu preci vai pakalpojumu no pārējiem. Zīmols ir komunikācijas veids starp produktu pārdēvēju un pircēju, kas palīdz diferencēt konkrētu produktu no konkurentu produktiem. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēka prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties. Zīmoli ieņem savu tirgus segmentu ar pozicionēšanas starpniecību. Zīmola vadīšana un pozicionēšana ir sarežģīts process, kuru vajadzētu veikt visiem uzņēmumiem.
Brenda būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo brendu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to brenda veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Brenda ietekme uz pārdošanu:
Ja kāds izdzird pozitīvas atsauksmes par produktu vai pakalpojumu bez brenda nosaukuma, viņš atcerēsies stāstu, bet drīz vien aizmirsīs, par ko tas ir bijis. Līdz ar to, verbālā komunikācijā brends palīdz cilvēkiem saistīt pozitīvās emocijas ar šo firmas zīmi.
Prezentējot produktu ar brendu, nav jāstāsta, kas tu esi, kāpēc tavu produktu pirkt, cik kompetents tu esi. Līdz ar to var apgalvot: lai pārdotu brendu, ir vajadzīgs mazāk laika un izmaksu.
Secinājumi
Šajā kursa darbā es apskatīju gaļas izstrādājumu iepakošanas veidus, tas ir, kūpinātu desu iepakošanas materiāliem, to priekšrocībām un trūkumiem. Apskatīju arī populārākos Latvijas uzņēmu piedāvāto gaļas izstrādājumu produkciju un to brendus un etiķešu dažādību, salīdzinot ar citiem uzņēmumiem. Guvu arī vispārēju priekšstatu par iekārtām, uz kādiem principiem tās darbojas un uzzināju kādas tik funkcijas spēj paveikt iekārtas un cik dažādas tās ir! Iepakojums ir svarīga pārtikas rūpniecības sastāvdaļa, kas garantē pārtikas produktu drošību, informē patērētāju par produktu, kā arī rada iespēju transportēt. Iepakojums ir dinamisks un nemitīgi mainīgs. Aizvien pasaulē tiek izgatavoti jauni iepakojuma veidi, kuri pastiprināti pasargā pārtikas produktu gan no bojāšanās, gan no apkārtējās vides kaitīgās ietekmes.
…
Darbā iekļauti gaļas kūpinājumu iepakojumi, to veidi un tehnoloģijas
-
Gaļas kūpinājumu iepakošana
Research Papers33 Marketing, Advertising, Cooking, Food Processing, Business
-
SIA "Lido" informācijas sistēmas un to plānošana
Research Papers11 Marketing, Advertising, Computers, Consumer Electronics
- SIA "Triāls" attīstības stratēģija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Krievu tautas nacionālā virtuve - sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvājums Liepājā
Research Papers for university32
-
Iepakojums – uzņēmuma konkurētspējīgā priekšrocība
Research Papers for university24
-
A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads
Research Papers for university18
-
Pārtikas procesi un iekārtas. Vārītu desu iekārtu izvēle un salīdzinājums
Research Papers for university24
-
Nobarojamo liellopu audzēšana ZS "Zvirbuļi"
Research Papers for university13