Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399057
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Anketas vispārējā kompozīcija    3
  Noformēšanas pamatprincipi    4
3.  Anketas pārbaude    5
4.  Anketēšanas veidi    6
5.  Aptaujas veidi    7
6.  Anketas jautājumu klasifikācija un izvērtēšana    8
7.  Respondentu izpētes instrumentu izvēle    10
  Metodes priekšrocības    13
  Metodes trūkumi    13
8.  Izvērtēšana    13
  Aptaujas plānošana    14
  Jautājumu un atbilžu veidošana    15
  Aptaujas noformēšana un izsūtīšana    16
  Rezultāti apkopošana un analīze    16
  Rezultātu prezentēšana    16
9.  Kopsavilkums    17
10.  Secinājumi    18
11.  Izmantotie literatūras avoti    19
Extract

Zinātne nevar pastāvēt bez plaša plāna informācijas. Pētītājs izmanto oficiālo statistiku no preses, bet nepietiekošu viņš iegūst socioloģiskajās aptaujās, kurās tiek noskaidrotas respondentu subjektīvie uzskati. Atbildes tiek precizētas, apkopotie dati attēloti statistisko tabulu veidā, tiek noskaidrotas iegūtās likumsakarības. Gala rezultāts – zinātnes teorijas uzbūve, kas ļauj paredzēt nākotnes parādības un izstrādāt praktiskās rekomendācijas.
Socioloģiskais pētījums sākas ar problēmas izstudēšanas, mērķu un hipotēžu izvirzīšanās, teorētiskā modeļa konstruēšanas. Nākamais posms ir instrumenta izstrādāšana, primāro datu savākšana un to apstrāde. Sākot pētīšanas programmu, jāizstrādā tās teorētiskā- metodoloģiskā daļa, kuras saturs noteic gala rezultātus un to kvalitāti.
Praktiskajā daļā skolēni ļoti bieži veic aptaujas, veido anketas, veic intervijas, lai iegūtu informāciju, kas palīdz atrisināt izvirzītos uzdevumus. Aptaujas metodi izmanto, ja vajadzīgas ziņa par indivīda rīcības motīviem, uzskatiem, vajadzībām, vērtību sistēmu. Lai šādu informāciju iegūtu, autors sastāda anketu un veic anketēšanu.
Aptauja noderīga gan kā pētījuma metode, gan kā palīgmetode, lai varētu iegūt nepieciešamo informāciju un uz tās pamata izvirzītu noteiktus pieņēmumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register