Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:560951
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas veidi

Katram reklāmas veidam ir gan priekšrocības, gan trūkumi, tāpēc firmas parasti kombinē dažādus reklāmas veidus:
Lozungi. Bieži vien reklamētāji izmanto skanīgus lozungus, kas izsaka maz vai neizsaka neko. “ RIMI. Vienmēr labāk, lētāk, ērtāk!”
Pircēji zina, ka arī citos veikalos var iegādāties preces par zemākām cenām un viņiem tiks sagādātas dažādas ērtības un patīkami pārsteigumi, taču reklamētāji spriež, ka šādi lozungi ietekmēs pircēju un palielinās pārdošanu.
Vēršanās pie saprāta. Tā balstās uz loģiku vai saprātu, lai pārliecinātu pircēju iegādāties tieši šo preci. “Tic- tac- tikai divas kalorijas!” Šīs reklāmas piemērs balstās uz saprātu. Tāds reklāmas veids bieži tiek lietots pārtikas produktu, pretsāpju līdzekļu un citu medikamentu popularizēšanai.
Vēršanās pie emocijām nozīmē patērētāja psiholoģisku ietekmēšanu.
• Liecības. Tās ir reklāmas, kurās slaveni cilvēki apgalvo, ka viņi lieto noteiktu preci. Šo stratēģiju bieži izmanto sporta inventāra reklāmās.
• Vispārinājumi. Reklāma var pierādīt, ka visi patērētāji lieto tieši šo preci. Ja jūs to nedarāt, tad esat izņēmums. Šis paņēmiens tiek izmantots limonādes un automašīnu reklāmās.
• Popularitāte. Dažas reklāmas uzsver, ka lietojot tieši šo produktu, jūs kļūsiet populārs. Tipisks paraugs ir zobu reklāma, kas attēlo skaistus cilvēkus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register