Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:924022
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ekonomika bez konkurences nav iedomājama, tā ir tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa, kas virza un attīsta. Konkurence ir iedalīta četros veidos – pilnīgā konkurence, monopolistiskā konkurence, oligopols un monopols. Katrā no šiem veidiem, izņemot monopolu, konkurence liek ieviest jaunas tehnoliģijas, lai efektīvāk varētu nodrišināt ražošanu un labu produkta kvalitāti, izdomāt un ražot jaunus preces veidus, ka arī cīņā par tirgus daļu rast risinājumus, lai varētu samazināt produkta cenu.
Konkurence „piespiež” uzņēmumus rast jaunas tehnoloģijas un uzlabot produktu kvalitāti. Tā kā labāku tehnoloģiju izstrādāšana ir sarežģīts un dārgs process, visvairāk to stimulē oligopols, jo oligopolistiem ir pieejami lielāki naudas līdzekļi. Lielisks piemērs ir Latvijas mobilo sakaru tirgus, kur, pārejot no monopola uz oligopolu, būtiski ir uzlabojies pārklajums, palielinājies piedāvāto pakalpojumu daudzums.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1180648
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register