Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524683
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  teorētiskās literatūras par ģeometrisko priekšstatu veidošanu analīze    9
1.1.  Ģeometrisko priekšstatu veidošanas vēsture pirmsskolas vecuma bērniem    9
1.2.  Ģeometrisko priekšstatu veidošanas metodes    16
1.3.  4-5 gadus vecu bērnu raksturojums    19
2.  pētījuma organizācija un metožu raksturojums    23
2.1.  Spēles 4-5 gadus vecu bērnu ģeometrisko formu attīstības veicinātājas    23
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze    26
  Matemātikas centra organizēšana    26
  Spēles, kas veicina ģeometrisko formu saprašanas attīstību    27
  Spēles ģeometrisko figūru veidošanai pēc ģeometrisko formu siluetiem    36
  Secinājumi    48
  Literatūras saraksts    50
  PIELIKUMI    52
Extract

Bērna dzīve sākas ģimenē, bet pirmā sabiedriskā iestāde, kurā viņš nonāk, ir bērnudārzs – pirmsskolas iestāde. Mūsdienās ir aktuāls jautājums par radošu, atklātu, vispusīgu attīstītu un personības veidošanu sākot no pirmsskolas vecuma, ņemot vērā un saglabājot bērna individualitāti, jo katram bērnam piemīt individuālas spējas. Ir nepieciešamas laiks un zināšanas, lai atklātu un attīstītu šīs spējas.
Matemātika, tāpat kā valoda, ir saistīta ar visiem cilvēka darbības jomām. Matemātiskie jēdzieni tiek izmantoti ikdienā: mērījumos, sekojot laika plūdumam, tādās praktiskās nodarbēs kā lauksaimniecība, celtniecība, tirdzniecība un beidzot ar globāliem finansu jautājumiem. Mūsu bērniem būs jādzīvo tehniskā progresa un straujas, mainīgas informācijas apmaiņas laikmetā. Tāpēc elementāro matemātisko priekšstatu veidošanai ir ļoti liela nozīme, sagatavojot bērnu skolai. Matemātikas apgūšanas pamatmērķis ir sagatavot pirmsskolnieka domāšanu fundamentālu matemātisku jēdzienu uztverei.
„Vai kāds mūsdienās noliegs neatlaidīgu nepieciešamību izplatīt un popularizēt matemātiskās zināšanas: pirmatnējām matemātiskām zināšanām ir jāienāk mūsu izglītībā un audzināšanā kopš pašiem bērnu gadiem. Saprātību un apķērību nevar „iesist”, „ielikt”. Rezultāti ir tikai tad, kad ievads matemātiskajās zināšanās notiek vieglajā un patīkamajā formā, balstoties uz ikdienas un sadzīves priekšmetiem, kas tika atlasīti ar pienācīgu asprātību un aizrautību” [14,5]
Iepazīstinot ar matemātiskiem priekšstatiem, pedagogs attīsta interesi pret matemātiku, attīsta domāšanu, spēju analizēt, apkopot. Bērni mācas pareizi, īsi un precīzi atbildēt uz jautājumiem, gramatiski pareizi veidot teikumus. Matemātisku uzdevumu risināšana un vingrinājumu ar matemātisku saturu pildīšana ļauj iemācīt bērnus mērķtiecībai, grūtību pārvarēšanai, prasmei pabeigt iesākto. Matemātikas nodarbībās attīstās vizuālā un dzirdes uzmanība, atmiņa un spēja noklausīties uzdevumu līdz galam. Matemātiskus priekšstatus bērns gūst nevis no mācību grāmatām, bet no tiešas viņa mijiedarbības ar apkārtējo pasauli. Pirmsskolas vecuma bērni pauž spontānu interesi pret apkārtējas pasaules priekšmetu krāsu, formu un citām pazīmēm, kas ļauj viņam labāk orientēties lietās un situācijās, sakārtot un saistīt tās vienu ar otru, veicina priekšstatu veidošanas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1130603
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register