Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,81 (18%)
Discounted price*:
3,68
Purchase
Add to Wish List
ID number:624640
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    2
  Ievads    4
1.  Imidžs    5
1.1.  Imidžs – māksla radīt iespaidu    7
1.2.  Pirmais iespaids un tā radīšana    8
2.  Apģērbs kā imidža sastāvdaļa    10
2.1.  Vīriešu un sieviešu virsdrēbes    11
2.1.1.  Sievietes apģērbs    12
2.1.2.  Vīrieša apģērbs    14
2.2.  Neformāli lietišķais stils    16
3.  Ārējā izskata nozīme saskarsmē    17
3.1.  Saskarsme    19
3.2.  Ārējais izskats lietišķās attiecībās    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Anotācija    24
  Annotation    25
  Bibliogrāfiskais saturs    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Cilvēku vajadzētu vērtēt pēc viņa iekšējām kvalitātēm, bet bieži vien tieši pirmais iespaids nosaka, vai kāds paliks pietiekami ilgi, lai jūs šīs īpašības varētu parādīt. Nevienam netiek otra iespēja radīt pirmo iespaidu. Ar ārējo izskatu vēl pirms iepazīšanās, tiek pateikts „kas mēs esam” – ar ko nodarbojamies, kādai sabiedrības grupai piederam, kādas ir mūsu cilvēciskās īpašības. Tomēr apģērbs, tāpat kā rokasspiediens, acu kontakts, balss tembrs, nenoliedzami nes pirmo „ziņu” sarunas partnerim. Mūsu interesēs ir, lai tā būtu pozitīva.
Atbilstoša apģērba izvēle ir cieņas apliecinājums apkārējai sabiedrībai. Ja ar savu ārējo izskatu kāds vēlas būt radikāli atšķirīgs, šokēt, rodas jautājums: ko ar to grib pateikt? Kāda „ziņa” tiek sūtīta? Atbilžu varianti nav glaimojoši: „varu atļauties vairāk nekā citi”, ”pieņemtās normas uz mani neattiecas”, „jūs kā gribat, bet es ģērbšos, kā man ērtāk”, „esmu tik aizņemts, ka mani šie sīkumi nenodarbina”. Visi šie atbilžu varianti liecina par augstprātību.
Apģērbs ir arī „ziņa” par darbības sfēru un ieņemamo amatu. Jo svarīgāk radīt stabilitātes un kompetences iespaidu, jo konservatīvāks apģērbs tiek izvēlēts.
Apģērbu pielāgo arī klientu, klausītāju, skatītāju, lasītāju, auditorijai. Brīvāku apģērba stilu var izvēlēties pārtikas, sadzīves tehnikas u.c. plaša patēriņa preču tirgotāji. Ekstravagantāks apģērbs piemērots modes dizaineru studijas māksliniekiem. Atšķirīgi var sporta redakcijas žurnālists un politiskais komentētājs, kultūras jaunumu un „smalko aprindu” aplūkotājs.
Taču mazāk formālās darbības sfēras vadītāja amats uzliek zināmus pienākumus. Ja amata nosaukumā ietilpst vārdi „direktors”, „priekšnieks”, „vadītājs”, tad paraugs padotajiem tiek radīts, ne tikai veicot darba pienākumus, bet arī veidojot savu ārējo izskatu.
Apģērba izvēli ietekmēs arī konkrētajā darbadienā paredzētie pasākumi. Ja iecerēts strādāt tikai savā kabinetā, apģērba stils var būt brīvāks.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ģērbšanās stils kā lietišķās etiķetes sastāvdaļa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/624640

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register