Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861264
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Ģimenes jēdziens    3
1.1.  Funkcionāla ģimenes pazīmes    4
1.2.  Disfunkcionālas ģimenes pazīmes    6
1.3.  Bērnu loma disfunkcionālā ģimenē    10
2..  Personības attīstības īpatnības bērniem no disfunkcionālāmģimenēm    12
2.1.  Jēdziens par personas attīstību    12
2.2.  Personības attīstības īpatnību iemesli bērniem no disfunkcionālām ģimenēm    15
2.3.  Disfunkcionālo ģimeņu bērnu uzvedības problēmas skolā    22
  Nobeigums    26
  Literatūras saraksts    28
  Anotācija    29
  Pielikums    30
Extract

Pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas uzsāktā pāreja uz tirgus ekonomiku gan objektīvu , gan subjektīvu cēloņu dēļ notikusi tādā veidā, ka lielākai daļai iedzīvotāju ir pazeminājies dzīves līmenis. Sociālās izmaiņas skārušas praktiski visas sfēras, arī ģimenes, no kurām daudzas pārdzīvo smagus brīžus, kur izpratni par ļauno un labo cenšas gūt bērni.
Pēc saviem pētījumiem par riska grupām tiek uzskatītas šādas ģimenes:
ģimenes, kurās ir trīs vai vairāk bērnu,
nepilnās ģimenes(visbiežāk vientuļās mātes),
ģimenes, kurās vecāki ir bezdarbnieki.(2;7.)
Augstais bezdarba līmenis, kā arī zemais atalgojums, kur lielākai daļai bērnu vecākiem ir vidējais vai vidējā speciālā izglītība, un kuri bez darba, bērnos rada nepareizu priekšstatu par vērtībām. Bērnu vecāki, nespēdami tikt līdz izvirzītajām prasībām tirgus ekonomikas apstākļos, bieži vien savā bezspēcībā sāk lietot alkoholu, narkotikas, vis biežāk, dzīvojot šādos apstākļos, bērni cieš no vecāku vienaldzības, elementārās aprūpes trūkuma, fiziskās un morālās vardarbības. Tādēļ par parastu parādību ir kļuvusi bērnu ubagošana uz ielām, klaiņošana, bet skola netiek apmeklēta vai tiek apmeklēta ļoti reti.
Ilgstoša negatīva ietekme var radīt neatgriezeniskas sekas bērnu attīstībā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1131994
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register