Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,22 (11%)
Discounted price*:
1,77
Purchase
Add to Wish List
ID number:398717
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Par agrīno bērnību sauc bērna attīstību no 1 līdz 3 gadu vecumam. Šim periodam ir jāveltī vislielākā uzmanība, jo šajā laikā sāk attīstīties bērna personības galvenās kvalitātes, tādas kā ES koncepcija, pašvērtējums, saskarsmes prasmes un iemaņas, sociālās lomas uz atdarināšanas un empātijas pamata, priekšmetu nosaukumu apgavē, egocentriskās runas apguve.

Runas attīstība

2, 5 gadu laikā bērna runa attīstās no pašiem primitīvākajiem izteicieniem līdz prasmei apzināti izteikt noformulētu domu ātrā tempā un gramatiski pareizos teikumos.
Sākot ar pirmā gada beigām, bērniem jau ir izveidojušies priekšstati, kas ir kas tuvākajā apkārtnē un kā to sauc, taču lietu nosaukumu un nozīmju izpratne ir sašaurināta, bērni izprot atsevišķas lietas, ne kopsakarības un nianses.
No 1,5 līdz 2,5 gadiem bērni iemācās kombinēt vārdus, veidot īsas frāzes.
No 2,5 gadiem raksturīga patstāvīga un aktīva runa, kas vērsta arī uz paša bērna un pieauguša uzvedības regulāciju.
No 1,5 gadu vecuma bērni paši sāk prasīt, kas ir tas, vai tas, kā to sauc. Šajā vecumā bērns ir apguvis apmēram 30 līdz 100 vārdu, bet lieto mazāk pēc 1,5 gadu vecuma seko lēciens runas attīstībā.
No divu gadu vecuma bērnam ir aktīva interese par visu. Viņš visu grib zināt, visu grib pataustīt, ieraudzīt, saklausīt – tas ir kāpēcīšu vecums. Tašu divu gadu vecumā pasīvais vārdu krājums vēl ir lielāks nekā aktīvais. Sākumā, mācoties runāt, bērns vienkārši rāda ar roku uz lietu, kas viņu interesē, un gaida, ka pieaugušais to nosauks. Bērni sākumā labāk reaģē nevis uz vārdu nozīmi, bet uz situāciju ar ko vārds saistījies vai pašlaik saistās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,18 €
Work pack Nr. 1130286
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Agrīnās bērnības vecumposma kognitīvās attīstības raksturojums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/398717

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register