Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:290157
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Ģimene – 3-gadīga bērna pirmā audzināšanas institūcija   
1.1.  Ģimenes funkciju raksturojums   
1.2.  Audzināšanas saturs ģimenēs   
1.3.  Audzināšanas stili ģimenē   
1.4.  3-gadīga bērna attīstības raksturojums   
1.4.1.  Psihiskā attīstība 3 gadu vecumā   
1.4.2.  Sociālā attīstība jaunākajā pirmsskolas vecumā   
1.4.3.  Fiziskā attīstība 3 gadu vecumā   
2.  Ģimenes pedagoģiskais potenciāls   
2.1.  Pirmsskolas izglītības iestāde – konsultants audzināšanas jautājumos   
2.2.  Pirmsskolas izglītības iestāde – padomdevējs audzināšanas procesā   
2.3.  Pirmsskolas izglītības iestāde – sadarbības formu veidotājs   
  Secinājumi   
  Literatūras saraksts   
Extract

Vecāki bieži sūrojas, ka bērni viņos neklausās un nedzird, ko viņiem saka. Bērni ir nepacietīgi, skaļāk un neatlaidīgāk viņi paziņo par savām vēlmēm.
... Te nu ir mūsu bērns. Sit kāju pret grīdu, spiedz, kliedz – uzvedas ārkārtīgi slikti. Ja viņš ir gluži vienkārši spītīgs radījums, un ja ir daudz istabu, var mēģināt viņu atstāt vienā no tām, lai nomierinās. Taču, ja viņš nav gluži vienkārši spītīgs radījums, bet gan bērns, ar kuru droši vien kaut kas ir noticis, ja jau viņš tik ļoti dusmojas, tad sliktais jāvērš labajā, nevis bērns jāsoda. Mums viņam jāpalīdz.[13;36lpp]
Šāda situācija ir ne vien neizbēgama un parasti tā ir visai saspringta.
Ko nozīmē jāpalīdz? Tas nozīmē iepazīt bērna vecumposma īpatnības, kas izpaužas rīcībā, uzvedībā, attiecībās ar cilvēkiem, un saistīti ar personības veidošanos. Jo vairāk vecāki zina par bērna personību un kā tā veidojas, jo ir vieglāk atrast problēmas risinājumu.
Tas, protams, nenozīmē, ka vecāki var paredzēt un zināt visu, par iespējamajām situācijām, bet dažkārt vienkārši grūtību pārvarēšana pilnveido ģimenes pedagoģisko darbību.
Vecāku pedagoģiskas zināšanas atklājas audzināšanas saturā. Audzināšana tā ir māksla, kura veido cilvēku. Tā nepārtraukti pilnveidojas un attīstās [1;24lpp].
Māksla audzināt pamatojas uz prasmi saskatīt un izmantot bērnu ietekmēšanai visu to attiecību daudzveidīgumu, kas veido bērnu kā personību.
Atrodoties tiešā emocionālā saskarsmē ar ģimenes locekļiem, bērns piesavinātās vērtības, kuras ir nozīmīgas viņa tuvākajiem cilvēkiem. Ģimenes pozitīvais mērķis ir palīdzēt bērnam veidoties par dzīves mīlošu, aktīvu, darbīgu personību, attīstīt savu fizisko Es, garīgo Es, sociālo Es. “ Visiem vecākiem piemīt pedagoģiskā intuīcija. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1145076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register