Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800733
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pusaudzis un tā sociālo prasmju veidošanās    3
2.  Audzināšana ģimenē    6
2.1.  Izplatītākās audzināšanas metodes ģimenē    7
2.2.  Ģimeņu iedalījums    9
3.  Audzināšana skolā    11
4.  Ģimenes un skolas sadarbība audzinot pusaudzi    13
4.1.  Skolas un ģimenes sadarbības formas    13
5.  Pētījuma rezultātu analīze    16
6.  Secinājumi    22
  Anotācija    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Secinājumi
Veicot šo zinātniski pētniecisko darbu par ģimenes un skolas sadarbību pusaudžu audzināšanā, darba autorei bija iespēja iepazīt dažādos audzināšanas aspektus. Darba autorei bija iespēja uzzināt, kādi ir ģimeņu tipi un kādu iespaidu tie atstāj uz pusaudžiem.
Aptaujājot respondentus, tika noskaidrots, ka savstarpējā sadrabība starp skolu un ģimeni ir nepiciešama. Kā arī tika gūts priekštats par skolas un vecāku sadarbības iespējām. Aptaujātie uzsver, ka labākais sadarbības veids ir individuālais. Vecākie labprātāk noskaidro un risina problēmas tieši caur klases audzinātāju vai konkrētu skolotāju. Vispārīgu jautājumu gadījumos labprāt apmeklē klases sapulces. Vecākiem interesē arī skolas vispārējā dzīve, ne tikai tas, kas attiecas tieši uz viņu bērnu. Viņi labprāt interesējas par skolas pasākumiem un citu bērnu panākumiem skolā. Skolotājam kā personībai, ar kuru pusaudzis sastopas ikdienā, ir liela ietekme pusaudžu izaugsmē.
Darba uzdevumi palīdzēja vieglāk izprast saikni audzināšanā starp skolu, ģimeni un pašiem pusaudžiem. Līdz ar to, darba mērķis tika izpildīts, rakstot teorētisko daļu un aptaujājot respondentus, tika noskaidrots, ka sadarbība starp ģimeni un skolu ir sekmējošs process. To vistiešāk apstiprina respondentu atbildes uz jautājumiem saistībā ar sadarbību. Pēc darba autores domām, šis darbs palīdz izprast mijiedarbību starp vecākiem un skolu, vecākiem un pusaudzi, skolu un pusaudzi. 

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register