Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408574
 
Evaluation:
Published: 21.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Hansabankas ilgtermiņa mērķi un stratēģija    5
2.  Hansabankas aktivitātes un to efektivitāte 2003. gadā    6
2.1.  Hansabankas mērķi un stratēģija 2003. gadā    6
2.2.  Hansabankas mārketinga komunikāciju aktivitātes 2003. gadā    8
2.3.  Hansabankas mārketinga komunikāciju aktivitāšu 2003. gadā vērtējums    13
2.4.  Hansabankas darbības rezultāti 2003. gadā    14
3.  Hansabankas aktivitātes un to efektivitāte 2004. gadā    17
3.1.  Hansabankas mērķi un stratēģija 2004. gadā    17
3.2.  Hansabankas mārketinga komunikāciju aktivitātes 2004. gadā    18
3.3.  Hansabankas mārketinga komunikāciju aktivitāšu 2004. gadā vērtējums    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

A/s "Hansabanka" ir dibināta 1992. gada 8. maijā kā Vācijas - Latvijas banka un ir viena no vadošajām Latvijas komercbankām. Tā ir arī viena no dinamiskāk augošajām Latvijas bankām.
1996. gada jūnijā Vācijas - Latvijas banka kļuva par Hansabank Grupas uzņēmumu un tās nosaukums tiek nomainīts uz Hansabank-Latvija, kas 1999. gada jūnijā tika nomainīts uz Hansabanka. Bankas akcionāru maiņa 1996. gadā bija pirmais solis starptautiskas bankas izveidošanas virzienā.
Viens no bankas attīstības nozīmīgākajiem posmiem bija Zviedrijas bankas "Swedbank" iesaistīšanās Hansabank Grupā. 1998. gadā "Swedbank", iegādājoties 48,98% akciju kapitāla, kļuva par Hansabank Grupas stratēģisko investoru, tādejādi paplašinot bankas attīstības perspektīvas. Pašlaik Swedbank pieder 59,7 % Hansabank Grupas akciju.
Arī turpmākajos gados Hansabanka ir veiksmīgi īstenojusi savus nospraustos mērķus. Viens no veiksmīgas darbības priekšnosacījumiem ir bijušas pārdomātas bankas mārketinga komunikāciju aktivitātes.
Biznesa apjomu pieaugums, jaunu klientu piesaistīšana, bankas pakalpojumu pārdošanas veicināšana un savu līderpozīciju nostiprināšana visās svarīgākajās privātpersonu apkalpošanas jomās bija galvenie mērķi, kurus Hansabanka izvirzīja un arī īstenoja 2003. gadā. Tāpat šis bija gads, kurā Hansabankai izdevās sasniegt ievērojamus izaugsmes tempus uzņēmumu apkalpošanas un līzinga un faktoringa jomās.
2004. gadā Hansabanka plāno lielāku uzmanību pievērst tieši mazo un vidējo uzņēmumu segmentam, un tā būs prioritāte Hansabankas Uzņēmumu apkalpošanas daļas darbībā. Tajā pašā laikā tik pat nozīmīgi būs arī lielie korporatīvie klienti, kā arī klienti, kuri ir iesaistīti tirdzniecības finansēšanas darījumos. Tāpat Hansabanka turpinās nostiprināt savas līderpozīcijas privātpersonu apkalpošanas jomā un arī turpmāk būs banka, kas nodrošina visaugstāko klientu apkalpošanas līmeni komercbanku sektorā Latvijā.
Mana darba mērķis ir analizēt Hansabankas mārketinga komunikāciju aktivitātes un izvārtāt to saskaņotību ar izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem. Šajā darbā vālos aplūkot galvenās prioritātes, kādas banka izvirzīja savai darbībai 2003. un 2004. gadā un kādas reklāmas un citas mārketinga komunikāciju aktivitātes tā ir īstenojusi, lai šos mērķus sasniegtu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register