-
Holistiskais mārketings
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | HOLISTISKĀ MĀRKETINGA BŪTĪBA | 4 |
1.1. | Holistiskā mārketinga definīcija | 4 |
1.2. | Holistiskās mārketinga koncepcijas attīstība | 4 |
1.3. | Holistiskā mārketinga koncepcijas būtība | 5 |
2. | HOLISTISKĀ MĀRKETINGA KOMPONENTES | 8 |
2.1. | Holistiskā mārketinga matrica | 8 |
2.2. | Integrētais mārketings | 9 |
2.4. | Attiecību mārketings | 11 |
2.5. | Sociālais mārketings | 13 |
3. | KLASISKĀ UN HOLISTISKĀ MĀRKETINGA SALĪDZINĀJUMS | 16 |
4. | HOLISTISKĀ MĀRKETINGA IZMANTOŠANA | 17 |
SECINĀJUMI | 18 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 19 |
SECINĀJUMI
1. Globalizācija, digitālā revolūcija un dinamiskā attīstība ietekmē un maina ikvienu sfēru, un pakāpeniski virza uzņēmumus uz jaunu mārketinga paradigmu.
2. Holistiskais mārketings - mārketinga stratēģija, kas tiek veidota, uztverot kompānijas biznesu kā vienotu veselumu.
3. Holistiskais mārketings ir dinamiska koncepcija, kas balstīta uz interaktivitāti un elektronisku saikni starp kompānijām, patērētājiem un visām pārējām iesaistītajām pusēm. Tajā ir integrēta vērtību izpēte, izgatavošana un piegāde ar mērķi veidot ilgstošas, abpusēji izdevīgas un progresīvas savstarpējās attiecības starp visām iesaistītajām pusēm.
4. Holistiskais mārketings kā būtiskāko akcentē individualizāciju – individuālu patērētāju vēlmju identifikāciju un apmierināšanu.
5. Holistisko mārketingu veido četras komponentes – integrētais mārketings, iekšējais mārketings, attiecību mārketings un sociālais mārketings, integrējot un apvienojot to būtiskākās īpašības vienotā – holistiskā – pieejā.
6. Integrētais mārketings iesaka katram no tradicionālā mārketinga miksa 4P (produkts, cena, vieta, virzīšana tirgū) pielāgot savu, uz klientu orientētu C (klienta risinājumu, klienta izmaksas, klienta ērtības un komunikācija).
7. Iekšējais mārketings iesaka veikt būtiskas organizatoriskas pārmaiņas, samazināt hierarhisko sistēmu, lai nokļūtu tuvāk patērētājam, kā arī motivēt, apmācīt un personiski iesaistīt darbiniekus uzņēmuma vērtības nogādē klientiem.
8. Attiecību mārketinga galvenā ideja ir veidot dziļas, personiskas un abpusēji izdevīgas attiecības ar klientiem, darbiniekiem, partneriem un citām iesaistītajām pusēm.
9. Sociālais mārketings kā holistiskā mārketinga koncepcijas sastāvdaļa nozīmē, ka uzņēmums, izrādot rūpes par sabiedrību, veido savu reputāciju un parāda sevi kā ētisku un sociāli atbildīgu sabiedrības daļu, vienlaikus nostiprinot emocionālo saikni ar saviem klientiem, darbiniekiem un citām iesaistītajām pusēm
10. Holistiskais mārketings ir nākotne, uz ko jāvirzās ikvienam uzņēmumam, ja tas vēlas veiksmīgi darboties un attīstīties mūsdienu tirgus dinamiski mainīgajos apstākļos. Tā ir jauna, visaptveroša koncepcija, kas savā uzmanības centrā izvirza klientu un uzņēmuma attiecības ar to, visas pārējās darbības integrējot vienotā sistēmā.
…
Darba mērķis ir raksturot holistiskā mārketinga būtību, noskaidrot tā galvenās komponentes un pielietošanu uzņēmuma darbībā. Darbā apskatītās tēmas: 1) iepazīties ar terminu „holistiskais mārketings”; 2) noskaidrot holistiskā mārketinga koncepcijas būtību; 3) izpētīt galvenās holistiskā mārketinga komponentes un to būtību; 4) salīdzināt būtiskākās klasiskā un holistiskā mārketinga atšķirības; 5) apskatīt holistiskā mārketinga izmantošanas nosacījumus. Darbs RTU novērtēts ar atzīmi 9.
- Holistiskais mārketings
- Mērķa mārketings Latvijas alus tirgū
- Pakalpojumu mārketings, tā atšķirība no preču mārketinga
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketings, mikro un makro vide uzņēmumā, SVID analīze
Research Papers for university7
-
Mārketings
Research Papers for university23
Evaluated! -
Uzņēmuma sporta pakalpojumu mārketings
Research Papers for university5
-
Tiešais mārketings
Research Papers for university29
Evaluated! -
Internetreklāmas iespaids un mārketings
Research Papers for university8