Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104103
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  HOLISTISKĀ MĀRKETINGA BŪTĪBA    4
1.1.  Holistiskā mārketinga definīcija    4
1.2.  Holistiskās mārketinga koncepcijas attīstība    4
1.3.  Holistiskā mārketinga koncepcijas būtība    5
2.  HOLISTISKĀ MĀRKETINGA KOMPONENTES    8
2.1.  Holistiskā mārketinga matrica    8
2.2.  Integrētais mārketings    9
2.4.  Attiecību mārketings    11
2.5.  Sociālais mārketings    13
3.  KLASISKĀ UN HOLISTISKĀ MĀRKETINGA SALĪDZINĀJUMS    16
4.  HOLISTISKĀ MĀRKETINGA IZMANTOŠANA    17
  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
Extract

SECINĀJUMI
1. Globalizācija, digitālā revolūcija un dinamiskā attīstība ietekmē un maina ikvienu sfēru, un pakāpeniski virza uzņēmumus uz jaunu mārketinga paradigmu.
2. Holistiskais mārketings - mārketinga stratēģija, kas tiek veidota, uztverot kompānijas biznesu kā vienotu veselumu.
3. Holistiskais mārketings ir dinamiska koncepcija, kas balstīta uz interaktivitāti un elektronisku saikni starp kompānijām, patērētājiem un visām pārējām iesaistītajām pusēm. Tajā ir integrēta vērtību izpēte, izgatavošana un piegāde ar mērķi veidot ilgstošas, abpusēji izdevīgas un progresīvas savstarpējās attiecības starp visām iesaistītajām pusēm.
4. Holistiskais mārketings kā būtiskāko akcentē individualizāciju – individuālu patērētāju vēlmju identifikāciju un apmierināšanu.
5. Holistisko mārketingu veido četras komponentes – integrētais mārketings, iekšējais mārketings, attiecību mārketings un sociālais mārketings, integrējot un apvienojot to būtiskākās īpašības vienotā – holistiskā – pieejā.
6. Integrētais mārketings iesaka katram no tradicionālā mārketinga miksa 4P (produkts, cena, vieta, virzīšana tirgū) pielāgot savu, uz klientu orientētu C (klienta risinājumu, klienta izmaksas, klienta ērtības un komunikācija).
7. Iekšējais mārketings iesaka veikt būtiskas organizatoriskas pārmaiņas, samazināt hierarhisko sistēmu, lai nokļūtu tuvāk patērētājam, kā arī motivēt, apmācīt un personiski iesaistīt darbiniekus uzņēmuma vērtības nogādē klientiem.
8. Attiecību mārketinga galvenā ideja ir veidot dziļas, personiskas un abpusēji izdevīgas attiecības ar klientiem, darbiniekiem, partneriem un citām iesaistītajām pusēm.
9. Sociālais mārketings kā holistiskā mārketinga koncepcijas sastāvdaļa nozīmē, ka uzņēmums, izrādot rūpes par sabiedrību, veido savu reputāciju un parāda sevi kā ētisku un sociāli atbildīgu sabiedrības daļu, vienlaikus nostiprinot emocionālo saikni ar saviem klientiem, darbiniekiem un citām iesaistītajām pusēm
10. Holistiskais mārketings ir nākotne, uz ko jāvirzās ikvienam uzņēmumam, ja tas vēlas veiksmīgi darboties un attīstīties mūsdienu tirgus dinamiski mainīgajos apstākļos. Tā ir jauna, visaptveroša koncepcija, kas savā uzmanības centrā izvirza klientu un uzņēmuma attiecības ar to, visas pārējās darbības integrējot vienotā sistēmā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register