Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:375682
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Holistiskā mārketinga teorētiskais aspekts    4
1.1.  Holistiskā mārketinga koncepta attīstība    4
1.2.  Integrētais mārketings    5
1.3.  Iekšējais mārketings    6
1.4.  Attiecību mārketings    8
1.5.  Snieguma mārketings    10
1.6.  Klasiskā un holistiskā mārketinga salīdzinājums    12
2.  Holistiskā mārketinga pielietošana    13
2.1.  Holistiskais mārketings uzņēmumā NIKE    13
2.2.  Holistiskais mārketings uzņēmumā Apple    15
  Secinājumi    18
  Bibliogrāfiskais saraksts    19
Extract

Secinājumi
Attīstoties interneta tehnoloģijām nepietiek ar tradicionālo mārketingu. Tradicionālais mārketinga koncepts nespēj sniegt uzņēmumiem atbilstošas vadlīnijas mūsdienu kontekstā, tāpēc radās jauns mārketinga koncepts – holistiskā mārketinga koncepts.
Mūsdienu tirgū mārketingā ir svarīgs pilnīgi viss – patērētāji, darbinieki, citi uzņēmumi, konkurenti, kā arī visa sabiedrība kopumā.
Attīstoties dzīves līmenim un tehnoloģijām, palielinās preču virzīšanas kanālu variantu un patērētāju segmentu skaits, tāpēc vairāk uzņēmumu izmanto daudzkanālu izplatīšanas sistēmu. Palielinot kanālu skaitu, uzņēmumi gūst vairākas priekšrocības: plašāku tirgus pārklājumu, zemākas kanāla izmaksas, individuālāka pārdošana.
Mūsdienās mārketings uzņēmumos ir ieguvis lielāku nozīmi. Ja tradicionāli mārketings bija atsevišķa nodaļa, kas pakļauta uzņēmuma vadībai, tad tagad mārketings pārrauga un sastrādājas ar vadību un citām nodaļām.
Jaunu klientu piesaiste ir saistīta ar krietni lielākām izmaksām, nekā esošo klientu motivēšana izdarīt jaunu pirkumu. Tāpēc tiek veidotas lojalitātes programmas, klientu kartes, kas sniedz pastāvīgiem klientiem papildus labumus.
Mārketinga speciālistiem ir jāsāk saistīt mārketinga aktivitāšu mērījumi ar finansiāliem mērījumiem. Valdes priekšsēdētājs vēlas zināt, kā konkrētas mārketinga aktivitātes ir ietekmējušas kapitāla atdevi un uzņēmuma akcijas cenas.
Uzņēmuma mārketinga programmas un aktivitātes ietekmē ne tikai uzņēmumu un viņu klientus, bet arī visu sabiedrību kopumā. Nepieciešams novērtēt mārketinga kampaņu ietekmi no tādiem aspektiem kā ētikas normas, ietekme uz apkārtējo vidi, tiesiskā regulēšana un sociālais konteksts.
Vērtējot mārketinga aktivitāšu rezultātus svarīgi novērtēt ne tikai tūlītējo efektu, piemēram, esošās pārdošanas, bet arī to, ko uzņēmums varēs iegūt ilgtermiņā, piemērām, jaunus klientus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register