Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737510
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūristu vēlmes un vajadzības    4
1.1.  Tūrisma vajadzību viedi    5
1.2.  Maslova tūrisma vajadzību hierarhija    7
1.3.  Tūristu tipi    10
1.4.  Tūristu ceļojumu formas, veidi    12
2.  Motivācijas būtība un svarīgākas tās teorijas    13
2.1.  Motivāciju veidi    14
2.2.  Tūristu iespējamas vajadzības un motivācijas Latvijā    16
2.3.  Iespējamie tūristu motīvi Latvijas apmeklēšanai    18
3.  Ceļošanas motivācijas Iecavas novada iedzīvotājiem    20
3.1.  Aptaujas analīze    20
4.  Secinājumi un priekšlikumi    23
4.1.  Secinājumi    23
4.2.  Priekšlikumi    24
4.3.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

4. Secinājumi un priekšlikumi
4.1. Secinājumi
1. Vispār pastāv sešas galvenās vajadzību grupas, kuras parasti cenšas apmierināt tūristi ceļojot – fiziskās, sociālās, intelektuālās, statusa, garīgas.
2. Pēc Maslova vajadzību hierarhijas, pirmkārt, ir jāapmierina viszemākās vajadzības piramīdā un tikai tad ķerties pie nākamajām. Tikai šāds ceļš būs pareizs un efektīvs.
3. Grūtības sagādā tas, ka daudzi cilvēki īsti neapzinās savas vajadzības vai arī to, kā tās apmierināt.
4. Katram cilvēkam vispirms rodas vajadzība, kas pakāpeniski pārvēršas motivācijā, šajā gadījumā – ceļot.
5. Galvenie mērķi, kāpēc tūristi ceļo, iedalās trīs kategorijās: atpūtas, darījumu un pārējie ceļojumi, kas ietver visdažādākos ceļošanas iemeslus.
6. Mūsdienās pastāv dažādas ceļojumu veidu, formu un tipu klasifikācijas, kas ievērojami atvieglo un palīdz tūrisma uzņēmumu darbam.
7. Tūristu motivē divas dažādas motivācijas: vispārīga un speciāla, kur pirmā – pamudina un otrā – piesaista.
8. Jo cilvēki vairāk ceļo un jo tie kļūst pieredzējušāki un izglītotāki, jo augstākā līmeņa vajadzības dominē viņu brīvdienu motivācijā.
9. Ceļojuma tipu izvēle ir tieši atkarīga no tūristu vajadzībām un motivācijām.
10. Iecavas iedzīvotāji ceļo, galvenokārt, apciemojot radus un draugus, atpūsties, un izglītoties.
11. Darba pienākumi un brīvo līdzekļu trūkums ir lielākas Iecavas iedzīvotāju ceļošanas iemeslu kavēklis.
12. Iecavas iedzīvotāji ceļo diezgan bieži un labprāt ceļo pa Latviju un Baltiju.

4.2. Priekšlikumi
1. Organizēt efektīvu sadarbību ar vietējiem un ārzemju masu saziņas līdzekļiem: vietējos un ārvalstu masu saziņas līdzekļos sniegt informāciju par tūrisma iespējām Latvijā. Savlaicīgi kampaņas veidā informēt par notiekošajiem kultūras, sporta u.c. pasākumiem.
2. Plašāk izmantot modernās informācijas tehnoloģijas tūrisma informācijas izplatīšanā.
3. Ierobežot seksuālā rakstura informāciju bezmaksas tūrisma izdevumos, kas ir viegli pieejami ārvalstu tūristiem.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1249735
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register