Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399946
 
Evaluation:
Published: 28.10.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Dzinēju veidi    4
1.1  Iekšdedzes Dzinēji    4
1.1.1.  Iekšdedzes Dzinēju Vēsture    4
1.1.2.  Iekšdedzes Dzinēja Darbība    5
1.1.3.  Divtaktu Dzinējs    6
1.1.4.  Četrtaktu dzinējs    6
1.1.5.  Dīzeļmotori    7
1.1.6.  Benzīna motori    8
1.1.7.  Gāzes motori    9
1.2.  Elektrodzinējs    10
1.2.1.  Elektrodzinēju Vēsture    11
1.2.2.  Elektrodzinēja darbība automašīnās    11
1.3.  Ūdeņraža dzinēji    12
1.3.1.  Ūdeņraža dzinēja vēsture    12
1.3.2.  Ūdeņraža dzinēja darbība    13
2.  Iekšdedzes dzinēju un Elektrodzinēja salīdzinājumi    14
2.1.  Jauda    14
2.2.  Griezes moments    15
2.3.  Degvielas/Enerģijas patēriņš un izmaksas    17
2.3.1.  Enerģijas aprēķins    17
2.3.2.  Izmaksas aprēķins uz 100km    18
3.  Praktiskā daļa    21
3.1.  Eksperimenta veikšana    21
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
  Anotācija    27
  Annotation    28
Extract

Secinājumi
Tēze, elektrodzinējs ir efektīgāks un ekonomiskāks par iekšdedzes dzinēju ir patiesa. Elektrodzinējs patiesi pārspēja iekšdedzes dzinēju griezes momenta un patēriņa salīdzinājumā. Tas iekšdedzes dzinējus pārspēja ar to ka maksimālais griezes moments ir lielāks un tas to attīsta jau no kustības sākuma. Bet iekšdedzes dzinējs maksimālo griezes momentu sasniedz pie augstākiem apgriezieniem. Kā arī elektrodzinējs pārspēja pat gāzes dzinējus skatoties pēc patērētās enerģijas daudzuma un izmaksām uz 100 km. Kā arī par lielu izbrīnu elektrodzinējs patērēja gandrīz sešas reizes mazāk enerģijas uz 100km pilsētā nekā benzīna dzinējs. Tas ir saistīts ar to ka benzīnā enerģijas ir daudz taču iekšdedzes dzinējs to neizmanto pilnvērtīgi un daudz enerģijas vienkārši izdalās kā siltums.
Darba mērķis iegūt informāciju par iekšdedzes dzinēju un elektrodzinēju vēsturi un darbību ir izpildīts. Informāciju par iekšdedzes dzinēju ieguvu ļoti daudz aprakstot kā strādā gan divtaktu gan četrtaktu dzinēji. Elektrodzinēju neaprakstīju tādā pašā apjomā kā iekšdedzes dzinēju, jo to neizmanto automašīnās tik daudz cik citās ierīces. Tāpēc informāciju par to kā tas strādā automašīnās bija sarežģīti atrast. Taču vēsturi par dzinējiem atradu vienlīdz daudz. Kā arī minēju ka mazliet izpētīšu par ūdeņraža dzinējiem un par pārsteigumu izrādās ka tā vēsture ir garāka nekā iekšdedzes dzinēja vai elektrodzinēja taču tā nav tik notikumiem pilna kā citiem dzinējiem. Darba uzdevums salīdzināt dzinēju jaudu, griezes momentu un patēriņu izvērtās daudz labāk nekā biju gaidījis. Lielākā problēma bija atrast automašīnas kuras būtu godīgi salīdzināt. Tā iemesls ir tas ka elektrodzinēju automašīnas ražo tikai retais auto ražotājs. Un piemeklēt šīm automašīnām salīdzināmus iekšdedzes automobiļus bija grūtākai, bet kad tas bija izdarīts salīdzināt to parametrus bija viegli un pat interesanti.
Šī darba veidošanas laikā saskāros ar dažām problēmām. Viena no tām bija tēzes izdomāšana jo nenojautu ka to izdomāt būs tik sarežģīti. Otrā problēma ar kuru saskāros bija praktiskās daļas saistīšana ar tēmu. Protams arī saskāros ar tādu problēmu ka bija sarežģīti atrast skaidrus precīzus datus, jo daži dati atšķīrās atkarībā no informācijas avota.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1334858
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register