Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928052
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iekšējās komunikācijas teorētiskais apraksts    5
1.1.  Iekšējās komunikācijas dalībnieki    6
1.2.  Iekšējās komunikācijas veidošana    7
1.3.  Iekšējās komunikācijas nozīmīgums    7
1.3.1.  Iekšējā komunikācija palīdz korekti veikt darbu    7
1.3.2.  Iekšējā komunikācija palīdz veicināt koordināciju    8
1.3.3.  Iekšējā komunikācija veicina apmierinātību un motivāciju    8
1.3.4.  Iekšējā komunikācija rada attieksmi    8
1.4.  Komunikācijas informācijas norise    9
1.5.  Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmuma tēla veidošanā    10
1.6.  Iekšējās komunikācijas vadīšana    10
1.7.  Iekšējās komunikācijas vadīšanas metodes    12
2.  Iekšējās komunikācijas vadība uzņēmumā SIA „Sakta” Tukums    13
2.1.  Uzņēmuma SIA „Sakta” Tukums raksturojums    13
2.2.  Intervijā iegūtā informācija, tās izvērtēšana    15
2.2.1.  Intervijā iegūtās informācijas izvērtēšana    16
2.3.  Aptaujā iegūtā informācija, tās izvērtēšana    16
2.3.8.  Aptaujā iegūtās informācijas izvērtēšana    21
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Bibliogrāfijas saraksts    24
Extract

Secinājumi
1. Analizējot dažādus literatūras avotus par iekšējās komunikācijas vadīšanu uzņēmumā, var secināt, ka viena no visbiežāk pieļautajām iekšējās komunikācijas kļūdām ir vadītāju pārlieku biežā runāšana par uzņēmuma mērķiem un vērtībām tā vietā, lai komunicētu ar saviem darbiniekiem, noskaidrojot viņu domas, attieksmi, idejas, kā arī veidojot atgriezenisko saiti.
2. Visiedarbīgākā metode, kā vadīt uzņēmuma iekšejo komunikāciju ir personiskā komunikācija, jo, izmantojot personisko komunikāciju, vadībai iespējams informāciju sniegt tieši, uzklausīt pretējas domas, un tās apspriest, kā arī ņemt vērā darbinieku izjūtas šajā sakarā.
3. Kā iekšējās komunikācijas vadīšanas metodes uzņēmuma SIA „Sakta” Tukums vadība pielieto gan rakstisko, gan personisko, retāk elektronisko komunikāciju, taču priekšroku dod personiskajai komunikācijai - intervijai ar darbiniekiem un pasākumiem, jo tie pilda vadības un darbinieku attiecību veidošanas un uzturēšanas funkciju.
4. Uzņēmumā SIA „Sakta” Tukums iekšējā komunikācija tiek vadīta veiksmīgi, jo uzņēmuma darbinieki izsakās pozitīvi par attiecībām ar citiem darbiniekiem, viņi uzskata, ka uzņēmuma vadība viņus motivē un stimulē, kā arī uzņēmuma vadība skaidri informē darbiniekus par uzņēmumu, kurā viņi strādā un izmaiņām tajā.
5. Negatīvs rādītājs ir tas, ka uzņēmuma SIA „Sakta” Tukums darbiniekiem ir negatīva attieksme pret uzņēmuma vadību, kas nozīmē to, ka uzņēmuma vadība priekšroku dod tādām iekšējās komunikācijas vadīšanas metodēm, kā rakstiskā un elektroniskā komunikācija, un personisko komunikāciju izmanto tikai tad, kad pati uzskata par nepieciešamu.

Priekšlikumi
1. Uzņēmuma SIA „Sakta” Tukums vadībai vajadzētu vairāk attīstīt elektronisko iekšējās komunikācijas vadības metodi, lai notiktu veiksmīgāka informācijas plūsma, un,līdz ar to tiktu sekmēta iekšējā komunikācija uzņēmumā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register