Veidlapu saņemšana, aizpildīšana, uzskaites un glābšanas kārtību.
Saskaņā ar pastāvošo likumdošanu uzņēmumā ar iekšējo direktora rīkojumu norīko atbildīgās personas, apstiprina šo nolikumu un nodrošina iegādāto pavadzīmes-rēķina veidlapu stingro uzskaiti un glabāšanu normatīvajos aktos par stingrās uzskaites preču pavadzīmēm-rēķiniem noteiktajā kārtībā.
Saņemšana un uzskaite
Preču pavadzīmes – rēķinus (turpmāk tekstā vispārēji saucot – pavadzīme) likumā noteiktā kārtībā, īpašnieks vai atbildīgā persona - grāmatvede ar pilnvaru pēc nepieciešamības iegādājas Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālajā iestādē.
Izsniegtos pavadzīmes-rēķinus reģistrē, izmantojot datoru, nodrošinot attiecīgās informācijas pieejamību trešajai personai salasāmā veidā un tās izdruku preču izsniegšanas (saņemšanas, pārdošanas, glabāšanas, atrašanās) vietā.
Preču pavaddokumentu reģistrā ir norādāmi šādi rekvizīti:
ieraksta datums un kārtas numurs;
pavadzīmē-rēķinā norādītais darījuma partneris;
pavadzīmes-rēķina datums un numurs;
nosūtītās produkcijas daudzums (kg.);
pavadzīmē-rēķinā norādītā darījuma vērtība (bez pievienotās vērtības nodokļa).…