Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329228
 
Evaluation:
Published: 29.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    3
2.  ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA    4
3.  IEKŠĒJĀ AUDITA DIENESTA NOLIKUMS    5
4.  IEKŠĒJĀ AUDITORA AMATA APRAKSTS    11
5.  SISTĒMAS UN APAKŠSISTĒMAS    13
6.  RISKU NOVĒRTĒŠANA    15
7.  STRATĒĢISKĀ PLĀNA IZSTRĀDE    19
8.  PERSONĀLA RESURSU PLĀNOŠANA    22
9.  2005. GADA PLĀNS    23
10.  AUDITA LIETA    24
10.1.  PLĀNOŠANAS DOKUMENTI    24
10.1.1.  Dokumentu uzskaites reģistrs    24
10.1.2.  Vēstule klientu apkalpošanas vadītājam    25
10.1.3.  Audita posmu sagatavošanas un izpildes pārskats    26
10.1.4.  Audita uzdevuma darba plāns    27
10.1.5.  Klientu identifikācijai saistošie normatīvie dokumenti    28
10.1.6.  Bloka shēma    29
10.2.  PĀRBAUDES UN NOVĒRTĒŠANA    30
10.2.1.  Dokumentu uzskaites reģistrs    30
10.2.2.  Audita darba programma    31
10.2.3.  Iekšējās kontroles novērtējums    32
10.3.  ZIŅOJUMI    33
10.3.1.  Dokumentu uzskaites reģistrs    33
  PIELIKUMI    34
Extract

1. UZŅĒMUMA APRAKSTS

A/s „EURO banka”, neskatoties uz to, ka aizņem nelielu Latvijas tirgus daļu, piedāvā plašu finanšu pakalpojumu klāstu un ir pārstāvēta šādās darbības sfērās:
- privātpersonu apkalpošana;
- uzņēmumu apkalpošana;
- aktīvu pārvaldīšana (trasta operācijas);
- finanšu instrumentu tirgus (valūtas, vērtspapīri).
A/s „EURO banka” darbība galvenokārt ir orientēta uz vidējas klases klientiem (vidējie uzņēmumi), kuriem banka ir gatava piedāvāt individuālu un elastīgu pieeju (VIP apkalpošana) viņu biznesa vajadzību apmierināšanai. Kredītiestādes prioritāte ir arī individuāls darbs ar saistītu klientu grupām, viņu kopējo vajadzību apmierināšanu un savstarpēju norēķinu operāciju veikšanu. A/s „EURO banka” savā darbībā vienmēr orientējas uz kvalitatīvu klientu apkalpošanu, bankas operāciju ātrumu, konsultatīvo palīdzību saviem klientiem visās darbības sfērās, līdzsvarotu pieeju risku novērtēšanā. Banka augstu vērtē savu darbinieku profesionalitātes līmeni un stimulē šī līmeņa paaugstināšanu. To atzīst arī bankas klienti un sadarbības partneri, kuri uzsākuši un turpina aktīvi strādāt ar banku. Savā tālākajā attīstībā A/s „EURO banka” pieturēsies pie izvēlētās stratēģijas, pakāpeniski paplašinot piedāvāto pakalpojumu loku, kurš, pirmkārt, būs orientēts uz bankas klientu vajadzību apmierināšanu.
Šobrīd bankā strādā 87 darbinieki, ir atvērta viena filiāle, norēķinu grupa un pārstāvniecība Čehijas Republikā. Darbojas arī bankas pārstāvji Maskavā un Kijevā, kas koordinē jaunu klientu un sadarbības partneru meklēšanu. Bankas kopējais pamatkapitāls sastāda 4,2 miljonus latu, bet kopējā bilances aktīvu vērtība 2004.gada 31.decembrī bija 38 miljoni latu, kā arī ārpusbilances saistības 14 miljonu latu vērtībā. Neauditētā peļņa par 2004.gadu bija vairāk kā 640 tūkstoši latu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register