Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
1,14 (19%)
Discounted price*:
4,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:788594
Evaluation:
Published: 29.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  GHETTO GAMES PROJEKTS    6
2.  Sociālie tīkli un WEB 2.0    7
2.1.  Sociālais portāls Facebook    9
3.  TIEŠSAISTES KOMUNIKĀCIJA    11
3.1.  Atgriezeniskā saite    13
4.  METODOLOĢIJA    15
4.1.  Kontentanalīze    15
4.2.  Kvalitatīvā kontentanalīze    16
4.3.  Intervija    17
4.4.  Daļēji strukturēta intervija    19
4.5.  Kvantitatīvā kontentanalīze    19
5.  EMPĪRISKĀ DAĻA    21
5.2.  Ghetto Games 7. sezonas Facebook lapā atspulguļoto pasākumu plāns    21
5.1.  Pirmās intervijas analīze    22
5.2.  Otrās intervijas analīze    24
5.3.  Ghetto Games Facebook lapas datu analīze    26
5.4.  Ghetto Games Facebook lapas kontentanalīzes rezultāti    29
  SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    35
  PIELIKUMI    37
Extract

SECINĀJUMI
1. Ghetto Games ir šobrīd Ghetto Games ir lielākā ielu kultūras un jauniešu kustība valstī. Katru sezonu projekts organizē ~ 70 pasākumus sezonā.
2. Organizācija ir spējusi piesaistīt lielu sekotāju auditoriju. Šobrīd Ghetto Games Facebook lapa ir sasniegusi ievērojamu skaitu sekotāju – vairāk kā piecpadsmit ar pusi tūkstošus. Pēc lapas sekotāju analīzes var izdarīt secinājumus, ka lapas lielāko sekotāju auditoriju pārstāv vīriešu dzimuma pārstāvji.
3. Kopumā pētītajā laika periodā Facebook ir izcēlis 122 ierakstus.
4. Atgriezeniskā saite visvairāk izceļas ar Facebook patīk opciju. Ļoti maz ierakstu tiek komentēti. Otra populārākā iezīme ir tāda, ka cilvēki dalās ar lapā izveidotajiem ierakstiem.
5. Pēc apskatītajiem ierakstiem, var izdarīt secinājumus, ka pārsvarā tiek ievietotas galerijas no aizvadītajiem pasākumiem.
6. Katram ierakstam ir vizuāls materiāls. Neviens no ierakstiem netika publicēts bez attēla vai bez videoklipa.
7. Diemžēl darbā veiktā kontentanalīze nespēj radīt precīzu priekšstatu par visiem radītājiem ierakstiem, jo tajā tika iekļauti tie, kurus Facebook bija izcēlis uz Ghetto Games laikajoslas.
8. Lai gūtu daudz skaidrāku ieskatu par to, kāds ir organizācijas komunicētais saturs, ir nepieciešams caurskatīt pilnībā visus lapas ierakstus.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,83 €
Work pack Nr. 1352132
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ielu kultūras un jauniešu kustības "Ghetto Games" septītās sezonas komunikācijas analīze sociālajā portālā "Facebook.com"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/788594

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register