Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:706866
 
Evaluation:
Published: 04.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1.1.  Iesaiņojumu apraksts    3
2.  Produkta iepakošanas materiāli, to raksturojums    5
2.1.  Plastmasas    5
2.2.  Metāls    7
2.3.  Papīrs    8
3.  Šokolādes iepakojuma iekārtas    10
4.  Produktu transportēšana    14
5.  Transporta iepakojums    15
5.1.  Transportēšanas prasības    16
6.  Etiķetes    17
6.1  Etiķešu uzdevumi un funkcijas    17
6.2  Etiķešu veidi    19
7.  Apdrukātā iepakojuma informācija    21
7.1  Uzturvērtību tabula    21
7.2  Firmas zīme    23
8.  Izvēlētā produkta iepakojuma pārstrāde    25
9.  Secinājumi    27
Extract

Polimēra. Polipropilēns (PP) pirmais solis ir izlietoto iepakojumu šķirošana, šis preces ir jau puse no pastrādātā cikla. Šķirošana notiek automātiski, iepakojumu sadalot šādās frakcijās: plānas plēves, pudeles, kārbiņas tūbiņas, polistirola un kompleksais iepakojums. No visas izlietotās polimēru iepakojuma 2/3 sastāv no kompleksiem materiāliem, 1/3 – tikai no polimēriem.
Izlietoto iepakojumu, kas ir sašķirots atsevišķās frakcijās, vai nu tieši kausē un izlej jaunā veidā, vai vispirms sasmalcina sīkās pārslās, pēc tam kausē un pārstrādā granulās.
Papīrs. Kartons (PAP). Papīrs iepakošanai ir lietots jau gadsimtiem, un to jau sen izmanto atkārtoti. Ķīnā papīru sāka ražot no tekstilrūpniecības atkritumiem – lupatām. Tādi iepakošanas materiāli kā kartons un gofrētais kartons jau 19. gadsimtā tika ražoti no izlietota papīra. Vācijā 1997. gadā ap 38% no saražotā papīra izmantoja iepakojumam. No tā lielāko daļu – kartonu un gofrēto kartonu – izmanto kā transporta un sekundāro iepakojumu. Tātad tas neietilpst Duālās sistēmas darbības svēra.  

9. Secinājumi
Rakstot šo darbu varu secināt ka mana izvēlētā tēma par šokolādes tāfelīšu iepakojumiem lika aizdomāties pa daudzām lietām. Sākotnēji sapratu ka iepakojuma materiāla izvēle ir svarīga, lai patērētājam būtu ērtāk un vieglāk pamanīt šo produktu. Lai pamanītu produktu iepakojumam ir jāuzrunā pircējs ar krāsām, dizainu un vizuālo kopējo formas izskatu. Ka arī ir jānodrošina 100% drošība, lai produkts nesaskartos ar citu veida produktiem. Iepakojums mazliet sadārdzinās, bet tas patērētājiem ir drošāks produkts.
Rakstot šo darbu, iegūto informāciju varu izmanto savā praksē un visu realizēt savā uzņēmumā.
Visi mērķi ir sasniegti.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register