Secinājumi
1. Pētījuma mēŗķis tika sasniegts. Tika apkopoti aptaujas un intervijas rezultāti, un noskaidrots pēc kādiem kritērijiem un principiem patērētaji izvēlas interneta veikalus.
2. Darba uzdevumi tika izpildīti un apkopoti pētījuma rezultātos.
3. Darba hipotēze, ka interneta vaikalus galvenokārt izmanto jaunieši no 20 līdz 29 gadiem, nav apstiprinājusies, jo pētījuma rezultāti parādīja, ka interneta veikalu pakalpojumus biežāk izmanto cilvēki, kas ir vecāki par 50 gadiem.
4. Hipotēzes: „Cilvēki dod priekšroku interneta veikaliem, jo tie galvenokārt ietaupa laiku un preces ir pieejamas par zemākām cenām ,un, ka viens no svarīgākajiem interneta izvēles faktoriem ir drošs norēķina veids par precēm” ir apstiprinājušās.
5. Sievietes interneta veikalos iepērkas vairāk kā vīrieši.
6. No visiem aptaujātajiem respondentiem, visaktīvāk interneta veikalos iepērkas Rīgā dzīvojošie iedzīvotāji 46,7%.
7. Biežāk pirktā preču grupa interneta veikalos ir apģērbs, jo tas ir pieejams par zemākām cenām nekā veikalos. Turklāt otrajā vietā ir biļešu iegāde uz kultūras pasākumiem, kino un cita veida pasākumiem.
8. Pēc aptaujas rezultātiem, respondenti izvēlas iepirkties interneta veikalā 220.lv, jo tas ir viens no lētākajiem interneta veikaliem Latvijā.
9. Izvēloties interneta veikalu, respondenti norādīja, ka pievērš uzmanību preču kvalitātei, drošam apmaksas veidam, detalizētam preces aprakstam un cenai.…