Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:325803
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Konflikta būtība    4
2.1.  Kas ir konflikts, un kādēļ tam pievēršam tik lielu vērību    4
2.2.  Biežāk pieļautās kļūdas uzskatos par konfliktiem    5
3.  Konfliktu veidi    6
3.1.  Iekšējie konflikti    6
3.2.  Ārējie konflikti    6
4.  Konfliktu risināšana mācību procesā    7
4.1.  Konflikta risināšanas metodes    7
4.1.1.  Spēka neizmantošana    7
4.1.2.  Konflikta būtības atklāšana    8
4.1.3.  Savas uzvedības mainīšana    8
4.1.4.  Labvēlīgas gaisotnes radīšana    9
5.  Nobeigums    10
6.  Secinājumi    11
7.  Izmantotā literatūra    12
Extract

Par sava darba tēmu studiju kursā „Pedagoģiskā psiholoģija” esmu izvēlējusies tēmu - „Iespējamie konflikti pedagoģiskajā darbā un to risināšanas metodes mācību procesā”.
Manuprāt, šī tēma ir bijusi aktuāla visos laikos un konflikti pedagoģiskajā darbā ir neizbēgami pat tad, ja attiecības starp skolotāju un skolēniem ir vislabākās. Turklāt runa jau nav par to, ka no konfliktiem būtu jāizvairās vai jācenšas tos apklusināt, bet gan par to, ka tie ir pareizi jārisina. Dažādas konfliktsituācijas ikdienā mums uzglūn gandrīz uz katra soļa. Ikviens cilvēks pazīst konfliktus, strīdus, nesaskaņas un domstarpības, bet neviens nevēlas tos piedzīvot. Tomēr itin visās jomās, kur kopīgi darbojas vairāki cilvēki, pastāv dažādu izpausmju un veidu konflikti. Protams, ne visus izdodas atrisināt, jo dažos gadījumos konflikti beidzas ar atklātu strīdu, citos gadījumos ar sevī paturētu, noklusētu aizvainojumu, vēl citos gadījumos viss beidzas ar īstu cīniņu. Tomēr dažus no konfliktiem ir iespējams veiksmīgi noregulēt vai pat pilnībā novērst. Manuprāt, visnotaļ svarīgi būtu uzsvērt to, ka dažkārt konflikti nemaz nenāk par sliktu, proti, nereti vien tie ir vienīgā iespēja, lai sāktos pārmaiņas un pat attīstība...
Mūsdienās ir uzrakstītas samērā daudzas grāmatas par to, kā sekmīgi un ar panākumiem risināt konfliktus. Tomēr pirms plašāk izvēršu tēmu par iespējamajiem konfliktiem pedagoģiskajā darbā un to risināšanas metodēm mācību procesā, būtu jāatbild uz jautājumu par to, kas vispār rada konfliktsituācijas pedagoģiskajā darbā un kas tās noved līdz spriedzes kāpumam. Pirmais, kas man nāk prātā, ir skolotāju un skolēnu interešu sadursme. Protams, vienmēr būs skolotāji, kas teiks, ka nevajag nemaz nonākt līdz konfliktsituācijām, tomēr neviens nav nodrošināts pret to, ka skolotāja un skolēna intereses kādu dienu atšķirsies. Dzīve ir pārāk sarežģīta, dzīves temps un rosība kļūst arvien straujāka, lai skolotāju un skolēnu intereses vienmēr sakristu...
Mana darba mērķis ir, analizējot iespējamos konfliktus pedagoģiskajā darbā, noskaidrot to risināšanas metodes mācību procesā, un, lai sasniegtu šo mērķi, es esmu sev izvirzījusi vairākus uzdevumus:
noskaidrot konflikta būtību un tā iespējamo pozitīvo un negatīvo ietekmi;
noskaidrot biežāk pieļautās kļūdas uzskatos par konfliktiem;
noskaidrot konfliktu veidus;
noskaidrot kā risināt konfliktus mācību procesā.
Darba metodes – literatūras analīze, salīdzināšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1187537
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register