Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:236760
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga pamati    4
  Mārketinga būtība    5
  Mārketinga attīstības cēloņi    7
  Mārketinga darbības mērķi    9
  Mārketinga darbības koncepcija    11
  Mārketinga struktūra    12
  Mārketings un tā vide    15
  Mārketinga nozīme uzņēmumā    17
  Mārketinga vadīšanas process    18
  Secinājumi    20
  Izmantotas literatūras saraksts    21
Extract

Ievads
Mārketings vienlaikus ir gan zinātne, gan māksla, kur jāapvieno plānošanu, analīzi un disciplīnu ar iedvesmu un jaunradi.
Mārketings ir dinamiska, jebkura uzņēmuma veiktās un nākotnē plānotās darbības neatņemama sastāvdaļa. Mārketinga mērķis ir klienta nodrošināšana ar produktu vai pakalpojumu, ko var definēt kā patērētāja un ražotāja savstarpējo vajadzību apmierināšana. Mārketings ir uzņēmējdarbība, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu.
Mūsdienu efektīvs uzņēmējdarbības instruments ir mārketings ar tā iespējām noteikt piedāvājuma un pieprasījuma savstarpējo struktūru, pircēju vajadzības, konkurentu darbību un citas būtiskas aktivitātes.
Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Jo plašāk attīstās tirgus, jo sarežģītākas kļūst ekonomiskās sviras un stimuli. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem. Mārketinga stratēģija nozīmē arī to ideju atbalstīšanu, kas rosina jaunu preču attīstību un sekmīgu realizāciju.
Galvenā mārketinga devīze – nodrošināt patērētāju ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to visu labāk par konkurentiem.
Referāta darba mērķis – teorētiski apskatīt un virspusēji izpētīt mārketinga pamatus.

Mārketinga pamati
Ja uzdotu jautājumu – Kas ir marketings?- lielāka daļa cilvēku uz šo jautājumu atbildētu, ka tas ir kaut kādā veidā saistīts ar reklāmu un pārdošanu. Tomēr nopietniem darījumu cilvēkiem panākumu gūšanai biznesā būtu jāzina par marketingu stipri vairāk.
Īsumā marketingu varētu definēt šādi- mārketings ir uzņēmējdarbība, kas efektīvi un produktīvi veicina pārmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu vai pakalpojumu, to izplatot, virzot tirgū un nosakot tā cenu.
Tātad marketinga pamatā ir vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par pareizo cenu, realizējot to īstajā vietā, nodrošinot klientus ar īsto informāciju to visu veicot labāk par konkurentiem.










Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register