Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220698
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    3
1.1.  TIEŠI IETEKMĒJOŠĀ ĀRĒJA VIDE    3
1.1.1.  Patērētāji jeb klienti    3
1.1.2.  Konkurenti    3
1.1.3.  Piegādātāji    4
1.2.  NETIEŠI IETEKMĒJOŠĀ ĀRĒJA VIDE    6
1.2.1.  Ekonomiskais stāvoklis    6
1.2.2.  Sociālkultūras attīstība    6
1.2.3.  Valsts politika    7
1.2.4.  Zinātnes un tehnikas attīstība    7
1.2.5.  Starptautiskās attiecības    8
2.  ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU IETEKME UZ UZŅĒMUMU    9
2.1.  SWOT ANALĪZE    13
3.  UZŅĒMUMA MĒRĶU HIERARHIJA SHĒMA    15
4.  UZŅĒMUMA STRATĒĢISKO BIZNESA VIENĪBU (SVB) ANALĪZE, IZMANTOJOT TIRGUS AUGŠANAS DAĻAS MATRICU (BOSTONAS MATRICU)    16
4.1.  STRATĒĢISKO BIZNESA VIENĪBU (SBV) JĒDZIENS    16
4.2.  BOSTONAS MATRICAS BŪTĪBA    16
4.3.  SBV TIRGUS DINAMIKAS ANALĪZE SIA TIETOENATOR    16
4.3.1.  Maksājumu karšu sistēmas TransmasterTM tirgus analīze    18
4.3.2.  Partnerproduktu tirgus analīze    19
4.3.3.  Pakalpojumu tirgus analīze    19
5.  STRATĒĢISKĀS PLAISAS    20
6.  UZŅĒMUMA TIRGUS STĀVOKĻA ANALĪZE (M.PORTERA 5 FAKTORU MODELIS)    23
6.1.  POTENCIĀLIE TIRGUS DALĪBNIEKI    23
6.2.  PREČU SUBSTITŪTI JEB TO AIZVIETOJAMĪBA    24
6.3.  PIRCĒJU VARA. PIRCĒJU KAULĒŠANĀS SPĒKS    24
6.4.  KONKURĒŠANA NOZARĒ    24
6.5.  PIEGĀDĀTĀJU KAULĒŠANĀS DRAUDS. RAŽOTSPĒJA    25
7.  PIEGĀDĀTĀJU MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTI FIRMAI TIETO ENATOR    25
7.1.  MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTI    26
7.2.  NO KOMPĀNIJAS (RAŽOTĀJA) VIEDOKĻA    26
7.3.  NO PATĒRĒTĀJA VIEDOKĻA    27
8.  TIRGUS SEGMENTA NOVĒRTĒJUMS SIA TIETO ENATOR IZSTRĀDĀTA MAKSĀJUMU KARŠU SISTĒMAI TRANSMASTERTM    28
8.1.  GENERAL ELECTRIC MATRICAS BŪTĪBA    28
8.2.  MAKSĀJUMU KARŠU SISTĒMU TIRGUS SEGMENTU PIEVILCĪGUMA NOVĒRTĒJUMS    28
9.  PRECES DZĪVES CIKLS    31
9.1.  PRECES DZĪVES CIKLA JĒDZIENS    31
9.2.  MAKSĀJUMU KARŠU SISTĒMAS TRANSMASTERTM DZĪVES CIKLS    31
10.  PRODUKTA POZICIONĒŠANA TIRGŪ    33
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Extract

Uzņēmuma ārējās vides analīze

Uzņēmuma ārējā vide satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Ārējā vide parasti ir ļoti dinamiska, tāpēc jebkuram uzņēmumam ir rūpīgi jāseko vides faktoru izmaiņām, lai prognozētu un pienācīgi reaģētu uz izmaiņām un spētu pilnvērtīgi konkurēt ar konkurentiem.

1.1. Tieši ietekmējošā ārēja vide

Organizāciju ietekmējošie ārējās vides faktori galvenokārt ir pieci – patērētāji, konkurenti, piegādātāji, likumdošana, sabiedriskās organizācijas un prese.

1.1.1. Patērētāji jeb klienti

Tieto Konts ir Latvijas vadošā finansu informācijas tehnoloģiju kompānija, kas nodarbojas ar programmatūras izstrādi un finansu IT pakalpojumu sniegšanu bankām un maksājumu karšu apstrādes centriem. Uz 2002. gada beigām komānijas klientu kopskaits ir aptuveni 90 no 13 valstīm, galvenokārt Austrumeiropas. Lielākā daļa klientu ir bankas (aptuveni 75) un maksājumu karšu darījumu apstrādes centri (7 centri), kā arī degvielas uzpildes stacijas, kuras izmanto vienu no maksājumu karšu paveidiem – lojalitātes kartes. Kopsummā no 19 Latvijas komercbankām, kuras darbojas maksājumu karšu biznesā 14 ir Tieto Enator klienti. No kopējā klientu skaita tas sastāda apmēram 20 %. Pēc apkalpojamo klientu loka, var secināt, ka firma darbojas nišas tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register