Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245984
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Basketbola komanda „Partner Broker” un reputācija    2
  Organizācijas apraksts un vide, kurā tā atrodas    2
  „Partner Broker” komunikācijas mērķi    3
  „Partner Broker” publikāciju analīze    4
  Intervija    5
  Secinājumi    6
  PIELIKUMS    8
Extract

Secinājumi
Lai arī komunikācija ar sabiedrību šīs sezonas laikā ir pieaugusi vairākkārt, tomēr to vēljoprojām nevar uzskatīt par sistemātisku. Ir daudz pozitīvu iezīmju, bet regulārai un kvalitatīvai komunikācijai šobrīd organizācijai trūkst gan finansiāli, gan cilvēkresursi. Ļoti pozitīvi vērtējama sadarbība ar mēdijiem, jo šobrīd sabiedrisko domu veido paša „Partner Broker” basketbola komanda, nevis kāds žurnālists, kurš regulāri varētu norādīt uz organizācijas trūkumiem. Negatīvais šajā faktā ir tas, ka nevienmēr organizācijas darbiniekiem pietiek laika šos rakstus sagatavot un tas rada pārtraukumus informācijas plūsmā. Reizēs, kad šie raksti par spēlēm netiek iesniegti, tos sausi atspoguļo „NTZ” žurnālisti un tas neraisa interesi par nākošajām spēlēm.
Reputācijai par sliktu nāk arī tas, ka darbi neseko vārdiem. Piemēram, „Partner Broker” menedžeris rakstā solīja, ka tiks gādāts par vides reklāmu un karsējmeitenēm, bet redzams, ka šobrīd tas nav izdarīts. Iespējams, par karsējmeitenēm ir aizmirsuši visi, tomēr vides reklāma, ļoti stipri ietekmē vienu no komunikācijas mēķiem – panākt, lai laicīgi par spēlēm zinātu pilnīgi visi pilsētas iedzīvotāji.
Interesanti būs vērot, kā organizācijas reputāciju ietekmēs viens sociāli atbildīgs komandas projekts. Jau otro gadu pēc kārtas, 11. decmbrī „Partner Broker” aizvadīja kopīgu dienu kopā ar „Iravas Raiņa Bērnu nama” audzēkņiem. Pagājušajā gadā, tā bija vienīgā pilnvērtīgā publikācija „NTZ” avīzē, kas arī netika atspoguļota tā, kā organizācija to vēlējās. Rīt, 21. decembra laikrakstā būs šī gada pasākuma izklāsts, ko rakstīja „Partner Broker” cilvēki. Tātad, šo reputācijai pozitīvo pasākumu varēs novērtēt tikai vērtējot skatītāju skaitu nākošajās spēlēs. Lai arī rakstā nav tieši stāstīts, kādēļ „Partner Broker” rīko šādu labdarības pasākumu, tomēr tā vienalga ir laba iespēja organizācijai uzspodrināt savus uzplečus publiski. Šis pasākums ir arī lielisks veids kā uzlabot komandas iekšējo komunikāciju, jo tās biedriem liek lepoties ar organizāciju.
Ļoti negatīvi vērtējama „Rietumu līgas” kā organizācijas bezdarbība sabiedrisko attiecību jautājumos. Viņi kā organizācija nav spējuši ieinteresēt vietējos mēdijus, līdz ar to rezonanse par čempionātu izpaliek. Tas, neapšaubāmi, ietekmē skatītāju interesi par visu līgu kopumā un atsevišķi apgrūtina „Partner Broker” centienus radīt intrigu ārpus laukuma.
Autorprāt, no tabulas viedokļa, šosezon šis varētu būt viens no interesantākajiem čempionātiem visā basketbola saimniecībā kopumā, tādēļ žēl, ka mazpilsētas mediji laiž garām iespēju rakstīt par kaut ko interesantu un tas nerada interesi par līgu kopumā.
Zinot visu „virtuvi”,autorprāt, komandas reputāciju šobrīd visvairāk ietekmē aizvadīto spēļu rezultāti. Nepietiek ar to, ka komandā spēlē „forši džeki” smukās formās, galvenais ir sportiskais rezultāts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register