Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:513994
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2002.g. - 2003.g.
Extract

Mārketinga būtība un nozīme tūrisma jomā

Mūsdienās tirgus ir tas, kas nosaka, būt vai nebūt uzņēmumam, lai veiksmīgi attīstītos gan ražošana, gan pārdošana. Pircēji norāda uz uzņēmuma preču vai pakalpojumu trūkumiem, to neatbilstību patērētāja vajadzībām, piespiežot uzņēmēju domāt par sava piedāvātā produkta efektivitāti, jo katra uzņēmēja darbības mērķis ir gūt iespējami lielāku peļņu savam saražotajam produktam. Palielinoties konkurences cīņai arī tūrisma industrijā, uzņēmēji vairāk pievērš uzmanību tādiem kritērijiem kā kvalitāte, drošības garants un atpazīstamība. Preču un pakalpojumu patērētāji vēlas saņemt vairāk un kvalitatīvāk par zemāku cenu, un ne katrs uzņēmējs prot ar šo uzdevumu tikt galā. Palielinoties produkta drošībai un atpazīstamībai, uzņēmējs var būt pārliecināts par savas preces vai pakalpojuma noietu pie mūsdienu tirgus ekonomikas.
Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu. Pamostamies ar ķīniešu ražotu modinātāju, vannas istabā tīrām zobus ar zobu pastu Colgate, matus veidojam ar poļu vai labākas izcelsmes matu veidošanas līdzekļiem, izmantojam daudz citus dažādās pasaules daļās ražotus tualetes piederumus. Mēs ģērbjam ārzemēs ražotas drēbes un aujam itāļu vai citas valsts ražotus apavus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,37 €
Work pack Nr. 1174913
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/513994

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register