Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:910756
 
Evaluation:
Published: 21.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Darba teorētiskā daļa    3
1.1.  Tēla loma politiskajā komunikācijā    3
1.2.  Klausa Mertena teorētiskā tēla koncepcija    3
1.3.  Rāmējuma pieeja    6
2.1.  Darbā izmantotā metodoloģija    7
2.2.  Medijos konstruētie rāmējumi    7
2.3.  Respondentu uztvertie mediju rāmējumi    8
2.4.  Igaunijas tēls eiro ieviešanas kontekstā    9
  Izmantotie informācijas avoti    12
  Pielikumi    13
Extract

2.3. Respondentu uztvertie mediju rāmējumi
Izmantojot trijos laikrakstos iegūtos populārākos mediju rāmējumus, vēlējos pārbaudīt, kā realitātē darbojas K.Mertena tēla teorija, kurā viņš uzsvēra, ka „mediji sabiedrībai piedāvā gatavus tēlus”, kā arī lielākoties sabiedrība notikumus uztver tā, kā mediji tos jau ir konstruējuši. Līdz ar to tika izmantota Č.Osguda semantiskā diferenciāļa metode (balstās uz antonīmu pāriem, kuri autores darbā tika iegūti, balstoties uz R.Entmana rāmējuma teoriju un K.Šveras rāmējuma tipoloģiju). Ar semantiskā diferenciāļa metodes palīdzību ir iespējams uzzināt respondentu dažādās asociācijas attiecībā uz noteiktu objektu, tā ir iespēja grafiski izmērīt cilvēku attieksmes pret noteiktu objektu, kā arī iespēja izveidot un grafiski attēlot noteikta objekta tēlu. Semantiskā diferenciāļa metodē tiek veikta aptauja, šajā gadījumā 50 nejauši izvēlētu respondentu aptauja. Veidojot anketu respondentiem, tiek izmantota attieksmju skala, konkrēti, Osgoda semantisko atšķirību skala, kura pēta subjektīvu dimensiju nozīmi, piedāvājot izvēlēties atbilžu variantus starp diviem pretējiem īpašības vārdiem. Igaunijas tēls tiek noskaidrots no publikāciju satura analīzes, kas tiek veikta pēc kontentanalīzes metodes, tādejādi noskaidrojot populārākos mediju rāmējumus. Izveidojot rezultātu apkopojumu - polaritāšu profilu - (skat.5.att.), tiek noteikti un analizēti 50 nejauši izvēlētu respondentu uztvertie mediju rāmējumi par Igaunijas tēlu eiro ieviešanas kontekstā. Atzīmes norāda uz respondentu pausto attieksmi attiecībā uz mediju piedāvātajiem Igaunijas raksturojumiem.
Apkopojot anketas rezultātus, secinu, ka lielākoties respondenti ir uztvēruši Igaunijas eiro ieviešanas notikumu tā, kā to konstruējuši mediji. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register