Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214863
 
Evaluation:
Published: 21.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Ievads    5
1.  Improvizācijas teātra aizsākumi    7
2.  Improvizācijas teātra elementi    10
2.1.  Spēles    10
2.2.  Jūtu izpausme grupā    11
2.3.  Publika    12
2.4.  Teātra metodes    14
2.5.  Fiziskā saskarsme ar mākslu    14
3.  Improvizācijas teātri Latvijā    16
3.1.  Rīgas improvizācijas teātris    16
3.2.  Karaliskais improvizācijas teātris    16
4.  Improvizācijas teātra spēļu nodarbība    20
5.  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
  Pielikums nr.1    26
  Improvizācijas teātra spēles    26
Extract

5.Secinājumi
Darba izvirzītais mērķis ir sasniegts, darba autore ir noskaidrojusi Rīgas kultūru vidusskolas skolēnu(sākumskolēnu, pamatskolēnu, vidusskolēnu)domas par improvizāciju un tās spēlēm, un skolēnu izpratni par tām. Improvizācijas spēles bija dažādas, bet abās spēlēs bija nepieciešama publikas iesaiste un improvizācija. Pirmajā spēlē tika iesaistīti visi skolēni, bet otrajā tikai tie, kuri paši to vēlējās.
Lielākajai daļai no visām klasēm, kurās tika veikta nodarbība vislabāk patika otrā spēle. Autore to skaidro ar to, ka pamatskolas, vidusskolas klasēm nav tik liela vēlme uzstāties publikas priekšā, savas klases priekšā. Skolēni pieaugot kļūst kautrīgāki(vairāk noslēdzas sevī) un vairāk raizējas par to, kāds būs klasesbiedru viedoklis. Sākumskolēniem labāk patika otrā spēle, jo iesaistījās vairāki cilvēki un bija vairāk iespēju sevi izspaust gan kā tēlotājam, gan kā minētājām, skolēni varēja uz „skatuves”pavadīt vairāk laika nekā pirmajā spēlē.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti- izpētītīti improvizācijas teātra aizsākumi pasaulē un Latvijā, aprakstīti improvizācijas teātra elementi, izpētīti improvizācijas teātri Latvijā un noorganizēta improvizācijas spēļu nodarbība Rīgas Kultūru sākumskolēniem, pamatskolēniem, vidusskolēniem un ir apkopoti un analizēti iegūtie dati par to. Autore arī noskaidroja vai skolēniem labāk patīk vērot improvizāciju vai tajā iesastīties. Lielākajai daļai spriežot pēc pētījuma rezultātiem labāk patīk būt par skatītājiem un vērot nevis iesaistīties spēlēs. Hipotēze apstiprinājās-sākumskolēnu iesaistīšanās patiešām bija aktīvāka nekā pamatskolēnu un vidusskolēnu. Turklāt pamatskolēni iesaistījās vairāk nekā vidusskolēni. Vidusskolēniem bija nepieciešama visvairāk mudināšanas iesaistīties, piedalīties. Sākumskolēni iesaistījās manāmi vairāk par pamatskolēniem, vidusskolēniem. Darba autore secina, ka skolēni ir pazīstami ar improvizāciju un improvizēšana nerada tiem grūtības, bet labāk skolēniem-pamatskolēniem, vidusskolēniem patīk iesaistīties, kā publikai un vērot, nevis improvizēt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register