Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918010
 
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir indigo bērni?    5
  Indigo bērni iezīmē jaunu ēru    10
  Dzimst citādi bērni    10
  Spēj lasīt domas    11
  Bērni nav balta lapa    12
  Ko raksta indigo bērnu pētnieki    13
  Varbūt arī tev ir indigo bērns?    13
  Kas vajadzīgs indigo bērnam?    13
  Nobeigums    15
  Izmantotā literatūra    17
  Pielikums    18
  DNS izmaiņas    18
  VAI TU ESI PIEAUGUŠAIS INDIGO?    20
  Kristāliskās vibrācijas bērni    22
  Tautskolas „99 Baltie zirgi”    33
Extract

Šķiet, jāsāk, kā ierasts būtu, ar jautājumu – kālab gan es izvēlējos šo tēmu – indigo bērni, bet šoreiz man gribētos teikt, ka tēma izvēlējās mani; tā pati atnāca pie manis un „pieklauvēja” brīdī, kad izskanēja jautājums par ziņojuma rakstīšanu.
- Kā es uzzināju par indigo (bērniem)?
- Pirmoreiz es šos vārdus (savienotā veidā) dzirdēju apmēram pirms gada kādā LTV7 raidījumā (patiesi neatminos, kādā). Toreiz tie manī izsauca labākajā gadījumā interesi, bet pārsvaru tomēr guva skepse („kāda gan tur jaunā paaudze, kas nāks un veidos cilvēci labāku” utt. Ierindas cilvēka racionālā domāšana, kas vispirms aptausta, un tad tic – visnotaļ tipiska reakcija). Tā tas arī palika, līdz pēc nepilna pusgada, kad atkal bija jāiet praksē, man izveidojās fantastisks dialogs ar šajā skolā strādājošo sociālo pedagogu (kura turklāt ir arī psiholoģijas profesore). Dialogs par „jaunās paaudzes” bērniem.
Atkārtoti izdzirdējusi šo vārdu savienojumu, es pat it kā izjutu nelielu diskomfortu (apmēram – ko? jau atkal?), tomēr jau drīz vien šīs negācijas pašas „nogāja malā” un sākotnējā šķietamā vilšanās pārauga jautājumu jūrā – manu jautājumu! Es „ēdu” šo informāciju, bet sāta sajūtas vietā, mani pārņēma arvien lielāks izsalkums – tik ļoti viņa bija mācējusi mani ieintriģēt. Un tagad es saprotu, kāpēc.
Šī „kāpēc” atbildes tad es arī mēģināšu atainot savā ziņojumā, un iemesls ir ne tikvien mana ziņkāre (vai zināt – kāre), interese vai aizrautība, bet arī tā apziņa par to, cik maz mēs zinām no tā, kas ir mūsu vistuvākajā nākotnē (un ar ko mums neizbēgami nāksies saskarties) – gan kā topošajiem (vai jau esošajiem) vecākiem, gan kā pedagogiem, gan, galu galā, arī kā sabiedrības, šīs sociāli tik neviendabīgās masas, pārstāvjiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register