Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:906675
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas process uzņēmumā    5
1.1.  Komunikācijas elementi, virzieni un metodes    5
1.2.  Uzņēmuma iekšējās vides komunikācija    7
1.3.  Uzņēmuma ārējās vides komunikācija    10
2.  Individuālā Komersanta (IK) „xxxxx” raksturojums    14
2.1.  Uzņēmuma darbības virziens    14
2.2.  SVID analīze    15
3.  IK “xxxxx” mērķauditorijas un komunikācija ar tām    17
3.1.  Komunikācija iekšējā vidē    19
3.2.  Komunikācija ar ārējo vidi    20
4.  Pētījums par uzņēmuma komunikāciju    22
4.1.  Darbinieku anketēšana un iegūto datu interpretācija    22
4.2.  Intervija ar uzņēmuma vadītāju    29
5.  Secinājumi    34
6.  Priekšlikumi    35
7.  Nobeigums    36
  Izmantotā literatūra un avoti    38
  Anotācija    39
  Abstract    40
  Pielikumi    41
  Galvojuma lapa    48
  Darba beigu lapa    49
Extract

Ievads

Sabiedriskās attiecības ir sistemātiska un ilgstoša uzņēmuma komunikācijas veidošana ar tā iekšējām un ārējām mērķgrupām, kuras mērķis ir iepazīstināt ar uzņēmumu un izveidot spēcīgu un oriģinālu priekšstatu (imidžu) par uzņēmumu. Tā rezultātā mērķgrupas iespējams dos priekšroku tieši šim uzņēmumam. [4;8]
Cilvēki visos laikos ir sazinājušies savā starpā, komunicējuši un komunicē ar personu grupām, kas savukārt apmainās ar informāciju un sazinās ar institūcijām utt. No malas raugoties, komunikācija izskatās elementāra, kuru katrs pārvalda, bet patiesībā, tas ir sarežģīts process.
Tas, kā tiek organizēta iekšējā un ārējā komunikācija uzņēmumā, var jūtami iespaidot tā darbības rezultātus. Prasmes un iemaņas, kā arī kontaktu tīkls, kas pastāv gan uzņēmuma iekšienē, gan ārienē, ir daļa no tā sociālā kapitāla, ko tā neredzamības dēļ ir grūti regulēt. Attiecību tīkls, cilvēku savstarpējā sadarbība, dalīšanās zināšanās un prasmēs, iekšējo un ārējo kontaktu tīklu dibināšana un kontrole ir īpaša mūsdienu prasība uzņēmumu lēmumu pieņēmējiem. Iekšējās komunikācijas funkcija ir ļoti svarīga uzņēmuma veiksmīgā darbībā. Veiksmīga iekšējā komunikācija veido organizācijas/ uzņēmuma ārējo tēlu. Organizācijas tēlu veido ne vien tās brends, produkts, pakalpojums, telpas, bet jo īpaši darbinieki. Tas, kāds ir darbinieku viedoklis par uzņēmumu, kā arī darbinieku lojalitāte, savukārt, ir atkarīga no labi organizētas un vadītas iekšējās komunikācijas un darbinieku iesaistīšanās uzņēmumā notiekošajos procesos.
Kvalifikācijas darba autore praksi veica uzņēmumā IK „xxxxxx”, kas darbojas ar skārdniecības darbiem. Šis uzņēmums ir samērā jauns, tas ir reģistrēts 2004. gada 1. aprīlī. Prakses laikā, analizējot uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, darba autore secināja, ka tā netiek sistemātiski plānota, kas traucē veiksmīgi konkurēt darba tirgū. Tāpēc darba autore savam kvalifikācijas darbam ir izvēlējusies tēmu „Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija,” pamatojot savu izvēli ar to, ka jebkurā uzņēmumā ir nepieciešams plānot un sekot līdzi iekšējai un ārējai komunikācijai, vēl jo vairāk, ja uzņēmums ir mazs un tam ir jākonkurē ar citiem uzņēmumiem.
Pētījuma problēma. Neplānota iekšējā un ārējā komunikācija traucē veiksmīgi konkurēt darba tirgū.
Pētījuma objekts. Iekšējās un ārējās komunikācijas plānošana un vadīšana uzņēmumos.
Pētījuma mērķis. Teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt, kā tiek plānota un īstenota iekšējā un ārējā komunikācija, un izstrādāt priekšlikumus iekšējās un ārējās komunikācijas veidošanai uzņēmumā IK „xxxxxx”.
Pētījuma uzdevumi:
1) iepazīties ar teorētisko literatūru par uzņēmuma/ organizācijas komunikāciju;
2) veikt pētījumus par komunikācijas procesu uzņēmumā IK „xxxxxx”;
3) pētījumos iegūto datu apkopošana, analīze, interpretācija;
4) veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus iekšējās un ārējās komunikācijas uzlabošanai uzņēmumā IK „xxxxxx”;
Pētījuma jautājums. Cik liela nozīme ir uzņēmuma iekšējās un ārējās komunikācijas plānošanai, lai konkurētu darba tirgū?
Pētījuma metodes:
1) Teorētiskā analīze:
• Teorētiskās literatūras par uzņēmuma iekšējo un ārējo komunikāciju komercuzņēmumā analīze, izmantojot S.M. Katlipa, A.H. Sentera, G.M. Blūma, D. Herbsta, A. Gregorijas, S. Veinbergas, V. Reņģes un citu autoru darbus, kā arī interneta materiālus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1129267
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register