Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,95 (19%)
Discounted price*:
4,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:593099
Evaluation:
Published: 18.09.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Žurnālu vieta masu mediju sistēmā    5
1.1.  Žurnāla „Ir” vieta Latvijas drukāto mediju tirgū    5
1.2.  Žurnāls „The Economist”    6
2.  Vizuālā kultūra    8
2.1.  Vizuālā komunikācija    8
3.  Krāsu nozīme komunikācijā    9
4.  Grafiks - būtiska vizuālās kultūras sastāvdaļa    10
5.  Infografiku attīstība un vieta drukātajos medijos    12
5.1.  Infografiku nozīmīgums laikrakstos    12
5.2.  Infografiku dažādība    13
6.  Praktiskā daļa    14
6.1.  Pētījuma metode – kontentanalīze    14
6.1.1.  Izvēlētās pētījumu metodes priekšrocības    16
6.1.2.  Izvēlētās pētījuma metodes trūkumi    16
6.2.  Pētījuma izlašu apraksts un pamatojums    17
6.3.  Salīdzinošā analīze    18
6.4.  Pētījuma gaitas apraksts    18
  Nobeigums    20
  Izmantotie literatūras avoti    21
Extract

Nobeigums
Darba mērķis ir izstrādāt pētījuma teorētisko bāzi un metodoloģijas aprakstu tā, lai pēc darba būtu iespējams veidot pētījumu pēc nosacījumiem, kas tikuši izvirzīti noslēguma darba gaitā. Izmantojot pētījuma izstrādāto izlasi, izstrādātajām kategorijām pētniekam jāspēj veikt pētījumu un atbildēt uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
Žurnāli joprojām nav zaudējuši savu popularitāti, kā tas varētu likties, tie turpina attīstīties un izdomāt jauns veidus kā savu saturu padarīt kvalitatīvāku, un viens no tiem ir infografiks. Tas ir svarīgs žurnālistikas instruments, un tas žurnālistikā ir pavēris jaunu lapaspusi, un infografiks ir sācis savu attīstības ceļu, pierādot, apmēram pēdējos 20 gadus, ka spēj padarīt žurnālistiku par „vieglāk” saprotamu ikdienas lasītājam.Žurnāls ir kļuvis par reklāmdevēju mērķi. Mūsdienu žurnāli ir piesātināti ar reklāmām.
Vizuālā komunikācija, kas sevī ietver krāsu, simbolu un dažādus citus instrumentus, ir viena no, ja ne pat svarīgākā, komunikācijas izpausme. Mēs ikdienā, bieži pat neapzināmies, ka mēs komunicējam ar apģērbu, ko valkājam, simboliem, ko nēsājam, kā arī ar dažādiem citiem sīkumiem par ko neaizdomājamies.
Infografikos tiek izmantoti dažādi vizuālās komunikācijas instrumenti, lai to padarītu pēc iespējas saistošākus, kas, savukārt, varētu piesaistīt vairāk lasītājus un attiecīgo tekstu padarīt vieglāk uztveramu. Pētījuma gaitā autors vēlas noskaidrot, vai ir un kādas atšķirības infografiku lietojumā pastāv starp Lielbritānijā izdoto žurnālu The Economist un Latvijā izdoto žurnālu Ir.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,43 €
Work pack Nr. 1367356
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Infografiku izmantošana laikrakstos "Ir" un "The Economist", salīdzinošā analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/593099

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register