Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237652
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  INFORMĀCIJAS INTERNETA MEKLĒTĀJOS    4
2.1.  Manipulēšana ar Interneta meklētājiem    4
2.2.  Manipulēšanas piemēri    5
3.  NOBEIGUMS    6
4.  LITERATŪRAS SARAKSTS    8
Extract

Mūsdienās Internets ieņem ļoti svarīgu lomu kā informācijas avots attīstītajā pasaulē, kā arī tas atbild uz daudziem cilvēku ikdienas, personīgiem un profesionāliem jautājumiem. Pamatojoties uz nesen veiktiem aprēķiniem šobrīd Internetā ir atrodama 11.5 biljoni indeksēti dokumenti1. Lai Internetā būtu iespējams atrast informāciju nepieciešami speciāli rīki informācijas meklēšanai. Šie rīki paraksti ir komerciāli meklētāju dzinēji piemēram ., Google, Yahoo, un Windows Live. Pamatojoties uz comScore atskaiti, 2006. gada jūlijā Google piederēja 47.3% daļa no visiem pasaules meklēšanas pieprasījumiem, bet kopā Google, Yahoo, un Windows Live (MSN) sastāda 86.3% meklēšanas pieprasījumus Internetā Amerikas Savienotajās valstīs2.
Meklēšanas dzinēji sākotnēji bija paredzēti kā “klusi” rīki informācijas meklēšanai. Šobrīd, mūsdienās, meklēšanas dzinējiem ir ļoti liela ietekme Internetā. Dažādi uzņēmumi, sabiedriskās organizācijas, valsts iestādes un dažādi indivīdi investē ļoti daudz laiku, kā arī naudu, lai panāktu, lai viņu vai uzņēmumu mājas lapas atrodas meklēšanas dzinējos pēc iespējas augstāk jeb atlasās kā pirmie rezultāti. Šobrīd ir pat izveidojusies jauna industrija, kas fokusējās uz meklēšanu dzinēju optimizāciju, pamatojoties uz ideju par labākiem Interneta rezultātiem3. Viena no galvenajām aktivitātēm šajā jaunajā nozarē ir meklēšanu dzinēju optimizācijā, kas izriet no meklēšanas dzinēju mārketinga profesionāļu organizācijām ir “prakse izmantot plašas amplitūdas tehniku, kā piem., HMTL kods, mājas lapas labošana, mājas lapas navigācija, saišu kampaņas un citas tehnikas, lai sasniegtu labāku rezultātu mājas lapai vai konkrētai lapai meklēšanas dzinēju rezultātos4. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register