Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624272
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Ievads    5
1.  IT ieviešanas un attīstības vēsture skolas mācību procesā    6
1.  IT pielietošanas iespējas un aktualitāte mācību procesā mūsdienās    10
1.2.  Jaunākie valsts realizētie projekti IT pielietojuma jomā izglītībā    13
1.3.  IT pielietojuma aktualitāte skolā skolēnu vecāku skatījumā    16
2.  IT pielietojuma aktualitāte un realizācija dažādu mācību priekšmetu apguvē Rēzeknes Valsts ģimnāzijā    17
3.1.  Aptaujas rezultātu analīze    17
3.1.1.  Jautājumi skolotājiem    17
3.1.2.  Jautājumi skolēniem    24
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    29
  Pielikumi    30
Extract

Mūsdienās iedzīvotāju zināšanas kļūst par valsts galveno attīstības resursu. Līdz ar to izglītības kvalitāte kļūst par būtisku ekonomisku un politisku izaugsmes aspektu. Informācijas tehnoloģiju (IT) mērķtiecīga pielietošana ir viens no aktuālajiem instrumentiem izglītības kvalitātes paaugstināšanai.
Dažādu tehnisko līdzekļu (datortehnika, internets, mobilie sakari, u.c.) pilnvērtīgai izmantošanai ir liela nozīme mācību procesa kvalitātes paaugstināšanai un pievilcības palielināšanai. Ieviešot IT visu programmu un priekšmetu apguvē, rodas iespēja izmantot visas tehnoloģiskās priekšrocības: savienot multividē tekstu, trīsdimensiju grafiku, nekustīgu un kustīgu attēlu, audio un videomateriālus. Īpaša ir interneta loma, nodrošinot mācību un metodisko līdzekļu tehnoloģisko un informatīvo pieejamību, interaktīvu mācību procesu – mācību materiālus.
Tēmas aktualitāti var pamatot tā, ka Informācijas Tehnoloģiju izmantošana mācību procesos Rēzeknes Valsts ģimnāzijā ieņem lielu nozīmi gan skolotāju, gan skolēnu vidū. IT atvieglo un padara interesantākas mācības skolēnu vidū un palīdz skolotājiem vieglāk pasniegt savu priekšmetu. Tehnoloģijas dod iespēju dažādot mācību procesu, padarot to pieejamu ikvienam atbilstoši viņa vēlmēm un iespējām.
Zinātniski pētnieciskā darba temats ir „Informācijas tehnoloģiju izmantošana mācību procesā Rēzeknes Valsts ģimnāzijā”
Darba mērķis:
Izpētīt informācijas tehnoloģiju piedāvāto iespēju reālo pielietojumu mācību procesā Rēzeknes Valsts ģimnāzijā un to nozīmi mācību procesa kvalitātes paaugstināšanā.
Darba uzdevumi:
1.Apkopot informāciju par IT ieviešanas un attīstības vēsturi izglītības iegūšanā.
2.Veikt aptauju skolēnu un skolotāju vidū, par IT izmantošanu RVĢ.
3.Izskatīt Jaunākos valsts realizētos projektus IT pielietojuma jomā izglītībā
4. Izvērtēt IT pielietojuma aktualitāti un realizāciju dažādu mācību procesā RVĢ.
Hipotēze: Informācijas tehnoloģiju izmantošana Rēzeknes Valsts ģimnāzijas mācību procesā ir aktīva un tā atvieglo darbu skolotājiem, uzlabo izglītības kvalitāti un palīdz skolēniem sekmīgāk pildīt mācību programmā izvirzītos uzdevumus.
Darbā izmantotās metodes: vēsturiskā metode, literatūras analīze, lietotāju aptauja. Vēsturiskā metode tika izmantota vācot informāciju par IT ieviešanu un attīstību mācību procesos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1115052
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register