Research Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
Informatīvo kanālu veidošanas un attīstīšanas iespējas La...-
Informatīvo kanālu veidošanas un attīstīšanas iespējas Latvijas tēla virzīšanas ceļā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Anotation | 5 | |
Ievads | 8 | |
1. | Latvijas tēla veidošanas teorētiskie pamati | 12 |
1.1. | Tūrisma nozare un tās daudzšķautņainā daba | 12 |
1.1.1. | Tūrisma būtība un definīcija. Kultūras ietekme uz tūrismu | 12 |
1.1.2. | Tūrisma mārketings | 17 |
1.2. | Vietas tēls tūrismā | 21 |
1.2.1. | Tēls un tā struktūra. Stereotipi | 21 |
1.2.2. | Vietas tēls un tā ietekmējošie faktori | 24 |
1.2.3. | Vietas tēla pielietošana un veidošana dažādās situācijās | 33 |
1.3. | Vietas tēla mārketings | 37 |
1.3.1. | Informācijas loma ceļojuma lēmuma pieņemšanas procesā tūristiem | 37 |
1.3.2. | Informācijas loma tūristu ģenerēšanas procesā | 40 |
1.3.3. | Reklāma - vietas tēla būtības pamats | 44 |
1.3.4. | Tirgus segmentēšanas nepieciešamība | 47 |
1.3.5. | Vietas tēla virzīšanas kanāli tirgū | 50 |
1.3.6. | Vizuālo elementu lielais spēks | 56 |
1.3.7. | Reklāmas kanālu un kultūras simbolu savstarpējās mijiedarbības loma vietas tēla veidošanas procesā | 58 |
1.4. | Valsts, privātā sektora un vietējās sabiedrības loma vietas tēla veidošanā | 62 |
2. | Pašreizējā situācija Latvijas tēla veidošanas procesā | 70 |
2.1. | Latvijas tēlu ietekmējošie faktori | 70 |
2.2. | Latvijas ārējās komunikācijas veidotājinstitūcijas | 82 |
2.3. | Latvijas tēla mārketinga virzīšanas kanāli | 89 |
2.4. | Ienākošā tūrisma raksturojums Latvijā | 97 |
2.5. | Dažādi pētījumi un novērojumi par Latvijas atpazīstamību un tēlu pasaulē | 102 |
3. | Informācijas par Latviju kā tūrisma reģiona pieejamība ārvalstīs | 108 |
3.1. | Pētījums par Latvijas tēla popularizējošiem kanāliem ārvalstīs | 108 |
3.3. | Priekšlikumu kopums Latvijas tēla virzīšanas kanālu uzlabošanā | 116 |
Secinājumi | 121 | |
Priekšlikumi | 126 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 129 | |
Pielikumi | 132 |
Tūrisma nozarei mūsdienu ekonomikā tiek piešķirta aizvien lielāka nozīme, jo, palielinoties brīvā laika izpratnei un nozīmei sabiedrībā, cilvēki aizvien vairāk apzinās, cik svarīga ir atpūta, līdz ar to rodas vēlēšanās doties ceļojumā uz kādu citu valsti, reģionu, lai iepazītu jaunas kultūras, nācijas, tautas utt., kā arī lai vienkārši atpūstos.
Katrs atsevišķais reģions pats par sevi ir ļoti unikāls un atšķirīgs. Visā pasaulē nevarēs atrast divus vienādus reģionus, jo ne tikai cilvēki atšķiras, bet atšķiras arī citi faktori tajos. Kopumā tas veido vienotu skatījumu uz katru konkrēto vietu – vietas tēlu. Reģiona tēls galvenajos vilcienos iezīmē reģiona būtiskākās īpašības - kāda ir nācija, ko tā jūt, vēlas, kam tā tic.
Dažādu pasaules reģionu starpā notiek nepārtraukta savstarpēja komunikācija. Tie nepārtraukti sniedz ziņas par sevi gan apzinātā, gan neapzinātā veidā - dažādu politisku darbību veidā, caur kultūru, ražotiem produktiem, pakalpojumiem, sporta aktivitātēm, uzvedību sabiedrībā, mākslu un arhitektūru. Tūrismā vietas tēlam un tā pasniegšanas veidam ir ļoti liela nozīme, jo ir saistīts ar tūrista ceļojuma galamērķa izvēli.
Ikviens tūrists, kas brīvprātīgi ir nolēmis doties ceļojumā, lai patīkami pavadītu savu brīvo laiku, pirms tam noteikti plāno savu ceļojumu. Un šis ceļojuma plānošanas process ir atkarīgs no vairākiem faktoriem. Viens no pirmajiem plānošanas posmiem ir informācijas vākšana un tās analīze par dažādām alternatīvām vietām pasaulē. Informācijas iegūšanas kanāli ir cieši saistīti ar konkrētās vietas tēlu, jo nepietiekamas vai kļūdainas informācijas gadījumā indivīds var neizvēlēties kādu konkrēto reģionu, valsti kā savu ceļojuma galamērķi. Tas savukārt ir liels risks tūrisma galamērķa reģionam, kurš vēlas piesaistīt pēc iespējas vairāk tūristu, tādēļ aktuāls kļūst jautājums, kādu un pa kādiem kanāliem sniegt informāciju par reģionu, lai potenciālais tūrists tiktu uzrunāts doties uz noteikto vietu. …
Darbā aprakstīta Latvijas tēla būtība, tā veidošanas teorētiskie pamati un pašreizējā situācija Latvijā tēla veidošanas procesā. Darbs novērtēts ar 9.
- Informatīvo kanālu veidošanas un attīstīšanas iespējas Latvijas tēla virzīšanas ceļā
-
Itālijas virtuve un galda tradīcijas
Research Papers15 Tourism, Traveling, Cooking, Food Processing
- Lieliska atpūta ar Latvijas apskati un izklaidēm trīs dienu garumā (Rīga - Ventspils)
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tūrisma atpūtas bāze Kolkā
Research Papers, academic84
Evaluated! -
Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salīdzinājums
Research Papers for university13
-
Tūrisma nozares transporta sektora raksturojums
Research Papers for university5
-
Kruīzu tūrisms
Research Papers for university8
-
Tūrisma nozares apraksts
Research Papers for university10