Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591494
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācīšana un mācīšanās, ņemot vērā pusaudžu vecumposma īpatnības    5
2.  Veselības mācības saturs    9
3.  Mācību satura galvenie elementi un to savstarpējā saistība (zināšanas, (dzīves)prasmes, attieksme, darbības kompetence)    12
  Pētījums    13
4.  Temata „Kaitīgais atkarību izraisošais ieradums – smēķēšana” saturs    13
5.  Skolēnu aptaujas un to analīze    31
  Secinājumi    39
  Izmantotā literatūra un avoti    40
Extract

Šobrīd Latvijas sabiedrībā ir jauni ekonomiski, kultūras un sociāli apstākļi. Šīs pārmaiņas ietekmē arī skolu. Mūsdienās skolā nepietiek ar akadēmiskām zināšanām vien, skolēnam ir jāapgūst zināšanas, ko izmantot tālākajā dzīvē, kā arī prasmes. Tāpēc skolas pienākums ir veidot tādu izglītošanas politiku, lai skolēni mācību procesā varētu iegūt pieredzi, zināšanas dzīvei, dzīvesprasmes un gatavību tās izmantot.
Dāņu sociologs J.Adolfsons uzskata, ka „cilvēkam ir iespējams kaut ko iemācīt. Zināšanas nevar ieliet tukšā traukā, taču cilvēki daudz ko spēj apgūt paši. Skolotāja uzdevums iedvesmot skolēnus un radīt tādus apstākļus, lai mācību process būtu pēc iespējas veiksmīgāks.” [13.,42]
„Demokrātiskas sabiedrības priekšnosacījums ir brīvi, atbildīgi pilsoņi, kas izprot paši sevi un savas pilnveidošanās iespējas, izprot citus cilvēkus un apkārtējās pasaules norises.” [12.,10]
„Šodienas izglītības mērķi liek izvēlēties aktīvu izziņas procesu veicinošas metodes, kas attīsta gan prasmes mācīties, gan radoši izmantot zināšanas, gan arī prasmes sevi novērtēt un kontrolēt, sadarboties ar citiem, iecietīgi izturēties pret atšķirīgu viedokli. Šos uzdevumus palīdz īstenot interaktīvās metodes.” [18.,45]
Mēs dzīvojam demokrātiskā sabiedrībā, līdz ar to skolotājam ir visas iespējas brīvi izvēlēties mācību metodes, ar kurām var brīvi darboties mācību procesā.
„Skolotājam ir iespēja izvēlēties metodes plašā diapazonā, sākot no lekcijas, kuru pilnībā vada skolotājs, līdz kooperatīvām nodarbībām vai projekta darbam, kur skolēni mācās patstāvīgi.” [4., 46]
„Mācību metode ir skolotāja un skolēna savstarpēji saistītu darba paņēmienu sistēma, kura vērsta uz izglītošanas, audzināšanas un attīstības uzdevumu risināšanu mācību procesā.”…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register