Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:461602
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mūzikas biznesa attīstība    4
2.  Kāds ir Latvijas mūzikas bizness?    9
3.  Zaudējumi, ko nes internets mūzikas biznesam    10
4.  Ieguvumi no interneta    12
  Secinājumi    14
Extract

Mūzika ir pastāvējusi dažādās formās kopš senseniem laikiem un šī „prece” ir neaizvietojama, jo, kā mēdz teikt - kas nemīl mūziku, ienīst dzīvi. No mūzikas ir ne tikai garīgs ieguvums, bet arī racionāls - cilvēks no mūzikas ir radījis biznesu. Kas tad īsti ir mūzikas bizness? Svarīgi saprast, ka mūzikas bizness jeb mūzikas industrija ir tā, kas pārdod kompozīcijas, ierakstus un mūzikas izrādes (koncertus, operas, mūziklus), taču tajā neietilpst tikai mūziķi un pārdevēji.
Starp daudzajām personām un uzņēmumiem, kas darbojas mūzikas biznesā, ietilpst mūziķi, kuri komponē un izpilda mūziku, uzņēmumi un profesionāļi, kuri rada un pārdod ierakstīto mūziku (mūzikas izdevēji, producenti, studijas, skaņu inženieri, mazumtirdzniecības un tiešsaites mūzikas veikali, izpildītāju tiesību organizācijas), ir tie, kas piedāvā dzīvās mūzikas koncertus (rezervēšanas aģenti, sponsori, koncertu norises vietas, tehniskā apkalpe), profesionāļi, kuri palīdz mūziķiem veidot karjeru (talanta menedžeri, biznesa menedžeri, izklaides advokāti), mūzikas pārraidītāji (satelīttelevīzijas un radio), žurnālisti, pedagogi, mūzikas instrumentu ražotāji, kā arī daudzi citi1.
Mūzikas bizness ir krietni mainījies pēdējo gadsimtu laikā – ja vēl 18.gadsimtā tajā galvenokārt dominēja nošu izdevniecības, tad jau 19.gadsimtā lauvas tiesu saņēma ierakstu kompānijas. Tomēr vislielākās pārmaiņas sākās līdz ar datoru (un diskešu, vēlāk – CD) parādīšanos. No sākuma no tirgus pamazām izzuda vinila plates, jo parādījās kasetes. Ierakstu kompānijas turpināja izdot ierakstus kasetēs, taču izrādījās, ka kasetes ir viegli pārrakstīt un tas nesa milzu zaudējumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register