Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,99
You save:
0,88 (11%)
Discounted price*:
7,11
Purchase
Add to Wish List
ID number:191305
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Interneta uzņēmējdarbības būtība un ekonomiskais pamatojums   
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture   
1.2.  Elektroniskās komercijas jēdziens un skaidrojums   
1.3.  Elektroniskās komercijas būtība un priekšrocības   
1.4.  Elektroniskās komercijas attīstīšana uzņēmumā   
1.5.  Internets kā mārketinga elements   
2.  Reklāma internetā   
2.1.  Internetā veicamās reklāmas kampaņas mērķi un uzdevumi   
2.2.  Interneta reklāmas līdzekļi   
2.2.1.  Korporatīvais Web serveris   
2.2.2.  Banneri   
2.2.2.1.  Banneru apmaiņas dienesti (reklāmas tīkli)   
2.2.2.2.  Banneru reklāmas efektivitāte   
2.2.2.3.  Banneris kā imidža reklāmas nesējs   
2.2.3.  Elektroniskais pasts (e-mail)   
2.2.4.  Diskusiju grupas un vēstuļu masveida sūtīšana   
3.  Elektroniskā veikala realizācija internetā   
3.1.  Elektroniskā veikala projekta realizācija   
3.1.1.  Kāds uzņēmums ir piemērots elektroniskajam biznesam?   
3.1.2.  Elektroniskā veikala realizācijas paņēmieni   
3.2.  Interneta veikala reklāma   
3.3.  Norēķinu un piegādes sistēma   
3.3.1.  Norēķinu un piegādes sistēmas realizācija   
3.3.2.  Norēķinu un piegādes sistēmas juridiskie jautājumi   
4.  Elektroniskās komercijas attīstība un perspektīvas   
4.1.  Elektroniskā tirgus kopējais apgrozījums   
4.2.  Elektroniskais tirgus Latvijā   
4.2.1.  Norēķini internetā   
4.2.2.  Interneta veikali Latvijā   
4.3.  Elektroniskā tirgus resursi   
4.4.  Perspektīvas uzņēmējdarbībai internetā   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Pasaulē datorindustrija vēl joprojām pieder pie vienas no nozarēm, kas attīstās ļoti strauji. Ja pirms kādiem piecpadsmit gadiem par datoriem bija dzirdēji tikai retais, tad nesenās tūkstošgades mijas iespējamā datorkļūda jau izsauca vispārēju ažiotāžu un pat drudžainu satraukumu attīstītākajās valstīs. Tas liecina par to, ka datori arvien vairāk un vairāk ienāk mūsu mājās un darba vietās, kur šobrīd tos bieži vien izmanto ne tikai spēlēm un rotaļām, bet arī daudz nopietnākām vajadzībām. Datori uzņēmumos nodrošina ne tikai klientu datu, preču noliktavas vai grāmatvedības uzskaiti, bet arī vada un kontrolē reālus ražošanas procesus – ielej degvielu mūsu automašīnās, kontrolē kases automātus lielveikalos, pārskaita šurpu turpu mūsu naudu u.tml. Datori šodien parādījušies un aktīvi tiek izmantoti pat tādās vietās, kur vēl nesen likās, ka tiem nav pielietojuma. Kaut vai, piemēram, pasaulē daudzās aptiekās zāles tagad tiek izvēlētas no elektroniskiem katalogiem un pasūtītas caur internetu. Līdzīgu datora izmantošanas piemēru kļūst aizvien vairāk
Mūsdienu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Izmantojot interneta sniegtās iespējas uzņēmējiem pavērusies jauna nozare, kurā iespējams gūt ievērojamu peļņu – elektroniskā komercija. Ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Elektroniskās komercijas izplatītākā parādība ir uzņēmuma virtuālais veikals un reklāma internetā. Virtuālais veikals kļūst arī par korporatīvo Web serveri, jeb tādu kā uzņēmuma filiāli internetā, kas paver Jums milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar Jūsu klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Internets pilnībā atšķiras no citiem masu mēdijiem, pie kuriem mēs esam pieraduši pie tradicionālajiem vai PUSH mēdijiem. Internets ir PULL medijs. Tātad arī Interneta reklāmām vajadzētu būt pilnībā atšķirties no tradicionālajām reklāmām. Parasti tradicionālie mēdiji sastāv no TV/radio, preses izdevumiem un parasto pastu. Prese nodod informāciju un vienlaikus cenšas piesaistīt lasītāja uzmanību ar krāsām, grafiskiem attēliem un citiem elementiem. Radio un TV nodod informāciju un izklaidē, un mēģina iemānīt emocionālus sludinājumus. Tiešais pasts nesniedz neko, tikai norāda saiti, kur potenciālo klientu mēs varam ietekmēt ar vizuālajiem efektiem. Savukārt interneta apmeklētājs nav priekšmets, bet gan karalis. Viņš var izvēlēties starp neskaitāmi daudz WWW lapām, kuru apmeklēt, tādēļ apmeklētājam nevar uzgrūst informāciju, viņš ir jāpievelk, jāpievilina.
Pēc autora domām daudzi uzņēmumi Latvijā vēl nav pietiekoši informēti par interneta tehnoloģiju reālo nozīmi un iespējām uzņēmējdarbības attīstībā, tādēļ apskatīt un analizēt interneta tehnoloģiju ietekmi uz uzņēmējdarbību ir aktuāls temats.
Kursa darba mērķis ir elektroniskās komercijas jēdziena izpēte, e-pakalpojumu tirgus novērtējums, balsoties uz Amerikas speciālistu pētījumiem, izpētīt mērķus un uzdevumus dažādiem uzņēmējdarbības veidiem, kas tiek veikta internetā, apskatīt šai procesā izmantojamos līdzekļus, kā arī izpētīt kāda ir elektroniskās komercijas loma mūsdienu uzņēmumos un Latvijā kopumā.
Darba mērķa sasniegšanai tiek sekojoši uzdevumi:
1.Pamatojoties uz pieejamo literatūru, izpētīt e-komercijas nozīmi uzņēmumā;
2.Izpētīt interneta tirgu un tā aktualitātes;
3.Izpētīt e-pakalpojumu tirgus ietekmējošos faktorus;
4.Analizēt elektroniskās komercijas lomu un ietekmi organizācijas darbībā;
5.Izpētīt dažādus uzņēmējdarbības veidus internetā un to īpatnības;
6.Aprakstīt šādu projektu praktisko realizāciju;
7.Noskaidrot pozitīvos momentus un trūkumus, ja uzņēmums izmanto internetu uzņēmējdarbības veikšanai;
8.Izstrādāt priekšlikumus elektroniskās komercijas jomas darbības uzlabošanai.
9.Noteikt interneta reklāmas tirgus perspektīvas;
Ierobežotā darba apjoma dēļ nav iespējams pētīt visu interneta tirgus jomu, kā arī visas piedāvātās jomas iespējas, tādēļ tiks aplūkoti un analizēti tikai daži interneta uzņēmējdarbības veidi, kuri atlasīti pēc izplatības daudzuma internetā, respektīvi, pieprasītākie pakalpojumi un servisi. Šādu izvēli pamato tas, ka šiem pakalpojumiem pieder ievērojamākā šī tirgus daļa. Tādējādi netiks apskatīti servisi un pakalpojumi, kas internetā ir mazāk pieprasīti vai izplatīti.
Pētījuma pamatā tiek izmantota speciālās un ekonomiskās literatūras analīze, kas apvienota ar interneta avotu analīzes metodi. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmējdarbība internetā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/191305

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register