-
Interneta mārketings
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Interneta attīstības vēsture | 4 |
2. | E-bizness un e-komercija | 5 |
2.1. | B2B modelis | 7 |
2.2. | B2C modelis | 8 |
3. | Reklāma internetā | 9 |
3.1. | Interneta reklāmas priekšrocības | 11 |
3.2. | Kā notiek reklāmas ievietošana internetā? | 12 |
3.3. | Neuzticība interneta reklāmai | 14 |
3.4. | Latvijas interneta mediju apmeklējums | 15 |
4. | Mārketinga veidi e-komercijā | 16 |
4.1. | E-pasts kā mārketinga veids | 18 |
4.2. | Kopīgais un atšķirīgais starp e-komercijas mārketingu un „tradicionālo” | 19 |
Mārketingu | 19 | |
Secinājumi | 22 | |
Izmantotā literatūra | 23 |
Uzņēmējdarbībā nemitīgi noris izmaiņas, kuru stimulētājs un motivētājs ir konkurence. Visaktīvāk attīstās tāds ražošanas faktors kā tehnoloģija. Līdz ar jaunāko tehnoloģiju izraisītām izmaiņām uzņēmējdarbības norisēs, mainās ari darījumu tehnoloģija, jaunas iezīmes iegūst pārdevēja un pircēja attiecības, saikne ar ārējo vidi. Jaunās tehnoloģijas nevar izmantot ar vecajiem saimniekošanas modeļiem, ar līdzšinējām mārketinga metodēm efektīvi. Tā, attīstoties informāciju tehnoloģijām un internetam, attīstību ir sākusi elektroniskā uzņēmējdarbība jeb e-bizness, tajā skaitā elektroniskā komercija jeb e-komercija. Speciālisti prognozē, ka tuvākajos divos trīs gados visu attīstīto valstu ekonomika pāries uz digitālās ekonomikas modeli.
Izvēlētā tēma ir ļoti aktuāla, tas izskaidrojams ar straujajiem tehnoloģijas attīstības tempiem.
Šī kursa darba mērķis ir izpētīt e-mārketingu un tā piedāvātos pakalpojumus.
Kursa darba uzdevums – definēt un analizēt e-biznesu un e-komerciju, izpētīt kādas ir reklāmas iespējas internetā, iepazīties ar interneta vēsturi un salīdzināt e-reklāmas efektivitāti salīdzinājumā ar „tradicionālo” reklāmu.
Kursa darba sastādīšanas laikā tika izmantotas ļoti daudz publikācijas no interneta, tas izskaidrojams ar to, ka pagaidām Latvijā nav pieejama plaša informācija par interneta mārketingu, kas būtu apkopota grāmatās.
Kursa darbs sastāv no 4 nodaļām un secinājumiem.
Par tīkla parādīšanos esam pateicīgi kompānijai Rand Corporation un dažām mācību iestādēm - tai skaitā Masačusetas tehniskajam institūtam (Massachusetts Institute of Tehnologv, MĪT) un Kalifornijas universitātes LosAndželosā (Universitv of Colifornia at Los Angeles, UCLA), kas izstrādāja jaunu tīkla protokolu. Tam vajadzēja nodrošināt augstātruma sakarus tīklā starp diviem datoriem, gadījumā, ja pat notrūkst kāds no starpā esošiem kabeļiem, dati automātiski izvēlētos jaunu pieejamo maršrutu informācijas kustībai. ASV Aizsardzības ministrija atzina šo tehnoloģiju (U.S.Department of Defense, DOD), tāpēc, ka tā nodrošinātu nepārtrauktu datu pārraidi krīzes situācijā. 1969. gadā ASV Aizsardzības ministrijas pētniecības aģentūra sāka radīt pirmo tīklu pamatā uz jaunā protokola.…
Interneta attīstības vēsture; E-bizness un e-komercija; B2B modelis; B2C modelis; Reklāma internetā; Interneta reklāmas priekšrocības; Kā notiek reklāmas ievietošana internetā?; Neuzticība interneta reklāmai; Latvijas interneta mediju apmeklējums; Mārketinga veidi e-komercijā; Kopīgais un atšķirīgais starp e-komercijas mārketingu un „tradicionālo”mārketingu; E-pasts kā mārketinga veids.
- Interneta mārketings
- Interneta mārketings
-
Interneta mārketings un e–reklāma kā tā sastāvdaļa
Research Papers8 Marketing, Advertising, Economics, Computers, Consumer Electronics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Starptautiskais mārketings
Research Papers for university6
-
Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
Research Papers for university10
-
"Madara cosmetics" inovatīvo produktu izstrāde, ražošana un mārketings
Research Papers for university13
-
Vecāku attieksme pret bērniem adresēto "Barbie & Ken" rotaļlietu reklāmām internetā
Research Papers for university30
-
Dalījums stratēģiskajās grupās un analīze pēc Maikla Portera piecu spēku modeļa
Research Papers for university5