Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347576
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interneta attīstības vēsture    4
2.  E-bizness un e-komercija    5
2.1.  B2B modelis    7
2.2.  B2C modelis    8
3.  Reklāma internetā    9
3.1.  Interneta reklāmas priekšrocības    11
3.2.  Kā notiek reklāmas ievietošana internetā?    12
3.3.  Neuzticība interneta reklāmai    14
3.4.  Latvijas interneta mediju apmeklējums    15
4.  Mārketinga veidi e-komercijā    16
4.1.  E-pasts kā mārketinga veids    18
4.2.  Kopīgais un atšķirīgais starp e-komercijas mārketingu un „tradicionālo”    19
  Mārketingu    19
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Uzņēmējdarbībā nemitīgi noris izmaiņas, kuru stimulētājs un motivētājs ir konkurence. Visaktīvāk attīstās tāds ražošanas faktors kā tehnoloģija. Līdz ar jaunāko tehnoloģiju izraisītām izmaiņām uz­ņēmējdarbības norisēs, mainās ari darījumu tehnoloģija, jaunas iezī­mes iegūst pārdevēja un pircēja attiecības, saikne ar ārējo vidi. Jau­nās tehnoloģijas nevar izmantot ar vecajiem saimniekošanas mode­ļiem, ar līdzšinējām mārketinga metodēm efektīvi. Tā, attīstoties informāciju tehnoloģijām un internetam, attīstību ir sākusi elektro­niskā uzņēmējdarbība jeb e-bizness, tajā skaitā elektroniskā komer­cija jeb e-komercija. Speciālisti prognozē, ka tuvākajos divos trīs ga­dos visu attīstīto valstu ekonomika pāries uz digitālās ekonomikas modeli.
Izvēlētā tēma ir ļoti aktuāla, tas izskaidrojams ar straujajiem tehnoloģijas attīstības tempiem.
Šī kursa darba mērķis ir izpētīt e-mārketingu un tā piedāvātos pakalpojumus.
Kursa darba uzdevums – definēt un analizēt e-biznesu un e-komerciju, izpētīt kādas ir reklāmas iespējas internetā, iepazīties ar interneta vēsturi un salīdzināt e-reklāmas efektivitāti salīdzinājumā ar „tradicionālo” reklāmu.
Kursa darba sastādīšanas laikā tika izmantotas ļoti daudz publikācijas no interneta, tas izskaidrojams ar to, ka pagaidām Latvijā nav pieejama plaša informācija par interneta mārketingu, kas būtu apkopota grāmatās.
Kursa darbs sastāv no 4 nodaļām un secinājumiem.
Par tīkla parādīšanos esam pateicīgi kompānijai Rand Corporation un dažām mācību iestādēm - tai skaitā Masačusetas tehniskajam institūtam (Massachusetts Institute of Tehnologv, MĪT) un Kalifornijas universitātes LosAndželosā (Universitv of Colifornia at Los Angeles, UCLA), kas izstrādāja jaunu tīkla protokolu. Tam vajadzēja nodrošināt augstātruma sakarus tīklā starp diviem datoriem, gadījumā, ja pat notrūkst kāds no starpā esošiem kabeļiem, dati automātiski izvēlētos jaunu pieejamo maršrutu informācijas kustībai. ASV Aizsardzības ministrija atzina šo tehnoloģiju (U.S.Department of Defense, DOD), tāpēc, ka tā nodrošinātu nepārtrauktu datu pārraidi krīzes situācijā. 1969. gadā ASV Aizsardzības ministrijas pētniecības aģentūra sāka radīt pirmo tīklu pamatā uz jaunā protokola.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register