Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,45 (18%)
Discounted price*:
2,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:106672
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  E – mārketinga galvenie aspekti    2
2.  E – mārketinga 7 I un to raksturojums    3
3.  1:1 plašsaziņas līdzekļi (mēdiji) kā e – mārketinga instruments    6
4.  Reklāma internetā    7
4.1.  Priekšrocības reklāmai internetā    7
4.2.  Banneri    8
4.3.  Reklāmas barters    9
  Secinājumi    10
  Literatūras avoti    11
Extract

Pirms sākt runāt tālāk, vispirms nepieciešams noskaidrot, kas tad tiek saprasts ar jēdzienu „e – mārketings”.
E - mārketings neattiecas tikai uz www, tas sevī ietver arī datu bāzes, e-pasta sūtījumus, telefonus, priekšapmaksas zvanīšanas kartes, privātos tiešsaistes tīklus, attiecīgās programmatūras, elektroniskās formas, CD-ROM/DVD, peidžerus, mobilos telefonus, „fakss uz pieprasījuma” utml [2, 32].
Par e- mārketingu būtu jāuzskata arī vienkārši mārketinga pasākumi internetā kompānijām, kas nenodarbojas ar e-komerciju.
E – mārketings ir process, kurā, ieskaitot internetu un radnieciskas digitālās tehnoloģijas, piemēram, telekomunikāciju mēdijus, satelīta tehnoloģijas, īsteno uzņēmuma mārketinga mērķus un atbalsta modernus mārketinga konceptus [3, 11] .
E – mārketings „pieprasa integrētu pieeju – visiem digitālajiem un tiešsaistes rīkiem stratēģiski jābūt spējīgiem saskaņoti darboties vienotā sistēmā. Piemēram, ja nepieciešams, klientu datu bāzei jābūt sajūdzamai, saistītai ar Interneta lapu. Tā vietā, lai visus nepieciešamos rīkus ieviestu pēc kārtas, tie ir jāievieš vienlaicīgi, kas savukārt pieprasa izteiktu stratēģisko un tehnisko plānošanu.”[1, 17]
Tāpat kā tradicionālajā mārketingā, e – mārketingā tāpat nepieciešama kompleksa pieeja, ir jāsaskaņo visas detaļas un mārketinga stratēģijas aspekti, piemēram [3, 11]:
• Tirgus izpēte un analīze;
• Mērķa auditorijas noteikšana;
• Produkta tēla veidošana;
• Produktu sadale;
• Produkta vadīšana un virzīšana mērķtirgū;
• Vizuālo risinājumu izvēle;
• Cenu politika.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,56 €
Work pack Nr. 1113315
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Interneta mārketings un e–reklāma kā tā sastāvdaļa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/106672

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register