Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381417
 
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  INTERNETA MĀRKETINGA NEPIECIEŠAMĪBA    4
  Interneta mārketinga veidi    4
  Digitālā mārketinga konference „iLive 2014”    6
  IMARKETINGS.LV    7
  Secinājumi    8
  Literatūras un avotu saraksts    9
Extract

Uzņēmums sniedz praktiskas idejas un ieteikumus, kā iespējams paaugstināt reklāmas kampaņu efektivitāti un pilnveidot mājas lapu ar mērķi piesaistīt vairāk atbilstošu potenciālo pircēju un pārdot lielāku preču un pakalpojumu apjomu
Es ieteiktu tām firmām, kas vēlas piesaistīt sev vairāk klientus un iegūt pieredzi interneta mārketingā, sadarboties ar šo firmu, jo ir daudz pozitīvu atsauču par šo kompāniju.

Secinājumi
1. Interneta mārketings ir svarīgs un efektīvs līdzeklis mūsdienu sabiedrībai un globālajam biznesam;
2. Katrs uzņēmums var izvēlēties sev vispiemērotāko interneta mārketinga pakalpojumu
3. Interneta mārketinga loma nākotnē tikai augs;
4. „iLive” konference sniedz ideālu iespeju apmeklētājiem iegūt nepieciešamo informāciju par interneta mārketingu;
5. iMarketings.lv sniedz kvalitatīvus un augsti novērtētus pakalpojumus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register